خجالتم ندین لطفا
از خودم تعریف نمیکنم ولی به خدا هرکی دیگه جای من بود دیپلمشم به زور میگرفت
بخدا هر کاری کردم که دختر بودن و خانم بودنم حفظ بشه
بخدا رفتارم جوریه که همه آقایون با نجابت باهام رفتار میکنن
برخلاف دخترای دیگه به یاد ندارم مه یه مرد بهم جسارت کرده باشه
خوب آدم دلش میگیره میگه با این وضع باز چرا خدا همش ازم دور میشه
- - - Updated - - -
سلام سامان جان,از شمام ممنون که وقت گذاشتین
ارشد شیمی دارم
از وقتی به یا دارم نمازخوندمو روزه گرفتم
ولی دروغ چرابگم,این اواخر نمازامو مرتب نخوندم









بخدا شدیم مسخره خاص و عام.آخه یکی بگه مشکل ما چیه؟آخه قربون خدا برم حکمت این چیه؟والاپدرمون ازمون خسته شده.خودمون خجالت میکشیم با این سن و سالمون هنوزم آویزون اونا هستیم.اگه شرایط مادیمون خوب بود بازم یه چیز ولی واقعا همه چی افتضاحه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)