دوست عزیز خب به جنبه ی خوب قضیه نگاه کن
اینکه هر چقدر زیبا بوده و چشم ها دنبالشه و .... فقط و فقط شمارو انتخاب کرده و دوست داره فقط شمایی که توی خلوتشی و اون کسایی که نگاش میکنن به شما غبطه می خورن.بزار این موضوع مایه افتخارت بشه نه مایه عذاب.
تشکرشده 633 در 254 پست
دوست عزیز خب به جنبه ی خوب قضیه نگاه کن
اینکه هر چقدر زیبا بوده و چشم ها دنبالشه و .... فقط و فقط شمارو انتخاب کرده و دوست داره فقط شمایی که توی خلوتشی و اون کسایی که نگاش میکنن به شما غبطه می خورن.بزار این موضوع مایه افتخارت بشه نه مایه عذاب.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)