سلام دوست عزیز این مساله را برای خودت و همسرتون اینقدر بزرگش نکن که حتی ایشونم باورشون بشه که همه چشم ها دنبالشونن و این ترس شما رو ببینن ... یکم بیشتر اعتماد بنفس داشته باش دوست خوووب واز مساله ای نترس و اونقدر با اعتماد بنس و با ایمان به اینکه شما خودتون هم بهترینی هم از نظر ظاهر هم از نوع برخورد و رفتار که همسرتون هیچ وقت اشتباهی نمی کنند ... این مساله را اونقدر بزرگ نکنید که به قول خودتون زندگیتون خدایی نکرده بهم بریزه و غااااااااااااااااااافل بشید از زندگیتون ... شما نمی تونید با چشمای مردم کاری کنید اما میتونید حواستونو جمع کنید و در کنارش بیشتر اعتماد بنفس داشته باشید به همون میزان هم به شما توجه می کنن و بگذارید همسرتون هم اینو بفهمن که هر دو شما از لحاظ ظاهری کمبودی ندارید .. بیشتر رو اعتماد بنفستون کار کنید و سعی کنید نسبت به نگاه مردم بی تفاوت باشید و به همسرتون نزدیک باشید نکنه این فکرا تمام روزتون و پر کنه و از خودتونو همسرتونو زندگیتون غافل شید ...![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)