بازی وا لیبا ل ل ایران 3 بر صفر و ا لیبا ل ا لمان شکست داد
فردا شب بازی و ا لبیا ل ایران و وا لبیا ل ا لمان بازی در تهران بازی داریم
بازیکنان جوان و ا لبیا ل ایران و مربی و سرمربی تیم و ا لبیا ل ایران این برد شیرین تبربک می گویم
این برد شیرین و ا لبیا ل ایران به مردم عزیز ایران تبربک می گویم![]()








تعریف کن! زووووود باش!









نیست که چند وقتی نبودیم، دوباره داریم با هم آشنا میشیم!




شدم و بعد گفتم شاید واقعا 158 کیلوئه و اون وقت متعجب شدن منو ببینه ناراحت میشه

..خلاصه گفتم از رنگ پریدگی تون
که دوستم یه جور ماست مالی کرد و سریع پیاده شدیم

علاقه مندی ها (Bookmarks)