پردیس جان،

مادرشوهرتون اشتباه کرده که زنگ نزد از شما تشکر کنه. یعنی تو این مدتی که برگشته بود یکبار هم زنگ نزد برای احوالپرسی؟
البته بعضی ها گفتن متشکرم و ببخشید و ... براشون سخته. اما در عمل نشون می دن. آیا مادر شوهرتون این حرفها را در موارد دیگه و برای کسان دیگه استفاده می کنه؟

اما از این قسمت که بگذریم، مادرشوهرتون با این کار چیزی را ظاهرا از دست نمی ده،
اما شما با تلافیش زندگیت را خراب می کنی. بخاطر زندگی خودت این کار را نکن.

اونها عروسشون را مثل عضوی از خانواده شون می بینند. برای من عجیبه که شما می گید باید می اومدند دیدنم.
کجا بیان دیدنت؟ خونه مادرت؟ اونجا که شما مهمونی.

قضاوت و فکر کردن در این مورد فقط مساله را پیچیده می کنه برات.
بهتره با توجه به این که پیش هم زندگی نمی کنید، اینقدر سخت نمی گرفتی و بچه را می بردی ببینند.
کار جالبی نکردی. عمه، عمو و هیچکدام از اقوام پدری بچه را ندیدند؟ فقط سر لجبازی شما؟

تو فرصت باقی مونده یه جوری حلش کن!

- - - Updated - - -

niloo حالت من را چطو ری اون زیر اسمت اضافه کردی؟ کجا پیداش کردی؟