سلام عزیزم همین که پاک بودی و اکبند این افتخاره چون با اینکه دخترم ولی متاسفانه بین دختر خانم ها این چیزا کم شده و اونا پسرارو عادت دادن به این چیزا. خوب کاری کردی شخصیتت رو حفظ کردی و خانمی کردی. دختر خانم این موفقی که هیچ چیز جلوی تلاشش رو نگرفت دیگه چی می خوای؟؟؟؟؟؟ به فکر آیندت باش و این حرفام اصلا تو روحیت تاثیر نزاره من کاری ندارم ااون آقا کی بوده و چه جوری و توهین هم نمی کنم مهم خودت بودی که کاری نکردی که بعد به جای این حرف حرفی بزنه که شخصیتت زیر سوال بره یعنی منظورم اینه که اگه اکبند نباشی باز یه برچسب دیگه بهت می زدن . من تحسینت می کنم خانمی








علاقه مندی ها (Bookmarks)