سلام دوست عزیز
این خوبه که همیشه به فکر پیشرفت باشین
همه ی آدما به طور فطری از درجا زدن نفرت دارن و همه خواهان پیشرفت و رسیدن به کمال تو موارد مختلف هستن، که این یه موهبت الهیه که خدا تو وجود ما قرار داده که باعث میشه آدمیزاد شروع به حرکت کنه و یه ترسی مانع از نشستنش میشه و یه امید و انگیزه ای هم به حرکت وامیدارش
من هم مدتها پیش همین حسی رو که شما دارین داشتم، ولی الان کمتر شده
مثلا من الان با اینکه تو خدمتم ولی تو کمدم پر از کتابه، بچه ها میگن که کتابخونه باز کردم! اوایل خیلی سرم تو کتاب بود به طوری که کلا از جمع دور شده بودم، بچه ها میرفتن ورزش میکردن ولی من سرم تو کتاب بود، دیگرون مسابقه فوتبال نگاه میکردن ولی من باز سرم تو کتاب بود تا اینکه با خودم فکر کردم دیدم این روشی رو که پیش گرفتم تفریطه، مثل این میمونه که یه درخت میوه فقط یکی از شاخه هاش رشد کنه و میوه بده، گفتم اگر هدف من پیشرفته پس باید تو زمینه های دیگه هم پیشرفت داشته باشم
تا موقعی که اون طرز فکر رو داشتم زندگی بهم سخت گرفته شد
زیاد سخت نگیر به خودت بزار از زندگی لذت ببری
پیشنهاد من به شما اینه که تفریط نکنی، مثلا اون زمونی که مهمونی رفتین رو به این فکر کنین که ارتباطاتتون رو قوی تر کنین،صله رحم کنین، حتما نباید چیزی باشه که مربوط به تخصص شما باشه، صحبت در مورد موضوع های مختلف خودش باعث میشه که از لحاظ اجتماعی هم قوی تر بشین.
هم درس خوبه، هم کار هم تفریح ولی باید این وسط اعتدال رو داشته باشی تا نه از این ور بیفتی نه از اون ور.
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)