از بحث کردن با احمق بپرهیز.چرا که اول تورا تا سطح خود پایین میکشد و سپس با یک عمر تجربه زندگی در آن سطح تورا شکست میدهد..(مارک تواین) به نظر من بهترین راه بی محلی کردن به اینطور افراده.من تجربه کردم تا حدی نتیجه خوبی گرفتم هم به خانومی خودت رو نشون میدی و هم اون فرد رو تحقیر میکنی.البته بستگی به این داره که اون فرد کیه.بسته به موقیت و مقامی که اون فرد داره میتونی باهاش سرسنگین باشی تا نشون بدی ناراحتی ولی جر و بحث فایده نداره
- - - Updated - - -
از بحث کردن با احمق بپرهیز.چرا که اول تورا تا سطح خود پایین میکشد و سپس با یک عمر تجربه زندگی در آن سطح تورا شکست میدهد..(مارک تواین) به نظر من بهترین راه بی محلی کردن به اینطور افراده.من تجربه کردم تا حدی نتیجه خوبی گرفتم هم به خانومی خودت رو نشون میدی و هم اون فرد رو تحقیر میکنی.البته بستگی به این داره که اون فرد کیه.بسته به موقیت و مقامی که اون فرد داره میتونی باهاش سرسنگین باشی تا نشون بدی ناراحتی ولی جر و بحث فایده نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)