سلام دوست عزیز
راه حل خونسرد بودن گزینه منطقی و خوبیه!
به نظر من اهمیت به حرف و رفتار بقیه باعث فرسایش روح و روان است.
به اینجور حرف ها بیش از وزنی که دارند نباید وزن داد و توجه کرد.
حرف وقتی سبک و بی وزن باشه چرا باید چند هفته بهم بریزی؟
رفتار عاقلانه و منطقی بی وزن کردن اینجور حرفا هست.......
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)