سلام. باران عزیز من هم تجربیاتی تو این زمینه دارم اما چون خودتو ن گفتین که روانشناس و کارشناس نظر بدن کامنتی نمی زارم. امیدوارم به نکته ای هم که شیدا جان اشاره کردن توجه کنین. اینجوری دیگران رو که لااقل از دید خودشون دارن لطف می کنن بی انگیزه نمی کنین. چون پستم به تاپیک شما ربطی نداشت و فقط خاستم مشکلم حل شه درخاست می دم حذفش کنن( گفتم که احتمالا با من نیز برخورد جدی نکنین
)
با عرض پوزش از خانم باران 91 من درخاستی دارم.
اقای Curiousعزیز ممنون بابت پست زیبا و بهتر بگم پستهای زیباتون من غالبا پستهای شما رو می خونم و ازشون لدت می برم. یه درخاست ازتون داشتم راجع به روانشناسی یادگیری اینطور که مشخص مطالعه داشتین و از سبک به قول خودتون سنتی یادگیری راضی نبودین. می تونم ازتون خاهش کنم یه تاپیک جدا بزنین و راجع به تجربیاتتون تو این زمینه صحبت کنین. خ ممنون میشم. یه درخاست دیگه هم دارم امیدوارم حمل بر بی ادبی نشه. ما تاپیکی داریم راجع به کتابهای خوب روانشناسی. دوستانی که منبعی رو خوندن و اون رو مفید دونستن تو این تاپیک می زارن. می تونم ازتون خاهش کنم که شما هم این کار رو بکنین. البته نه فقط برای روانشناسی بلکه مواردی که خودتون هم چیزی خوندین و دوست داشتین. امیدوارم که این پست من رو بخونین

نوشته اصلی توسط
curious5749
باور کنید من فقط میخاستم یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم که یادگیری به طور سنتی بوده رو شما تکرار نکنید فقط همین! در ضمن منظور من از حافظه فقط یادگیری دروس و زبان نبوده
پ.ن: بله متوجهم که جدیدترین و بهترین رویکرد آموزش و یادگیری زبان امروزه رویکرد ارتباطی ((نوع قوی )) نه دستو ترجمه
- - - Updated - - -
پ. ن: منظورم دقیقا کتابهایی که خواندین و خ مفید دیدین تو هر زمینه ای و با هر موضوعی( البته تا حدی که امکان داره براتون ). می دونم که درخاست گنده ای :). به هر حال من رو ببخشین براتون ارزوی بهیزینها رو دارم
هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون
علاقه مندی ها (Bookmarks)