به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

موضوع: مشکل حافظه

  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Baran91 نمایش پست ها
    حواستان انگار نیست. که مسئله من درس و مطالعه نیست.
    من چند بار تاکید کردم اما نمیدونم چرا به محض اینکه اسم حافظه میاد همه فکر میکنند که میخوای کنکور بدی یا امتحان بدی یا غیره.

    پ.ن: صرفا" جهت اطلاع عرض میکنم ترجمه بهر نحوی اگر بدترین راه برای یادگیری زبان نباشه قطعا" قدیمی ترین و ضعیف ترین روش هست.

    همانطور که در پست اول عرض کردم متخصصین لطف کنند و پاسخ بدن.
    اگر رشته تون روانشناسی یا مشاوره نیست و یا اگر کمترین اطلاعاتی در مورد حافظه ندارید ترجیح میدم پاسختون را نشنوم
    متشکرم.
    تا جایی که من می دونم سایت همدردی یک متخصص آکادمیک روانشناسی داره ( جناب مدیر ) و نهایتا یک یا دو کارشناس دیگر.
    با حجم بالای مراجعین و فعالیت داوطلبانه متخصصین در سایت، امکان حضور در همه تاپیکها نیست.

    گاهی بسته به شرایط زمانی و کاری خودشان و حساسیت مساله مراجع، حضور پررنگ تری دارند و گاهی خیر.

    برخورد شما با دوستان و همراهان همدردی اصلا درست نیست.
    اتفاقا من پی گیر این تاپیک بودم و دوست داشتم از نظر دوستان استفاده کنم که با برخورد شما شوکه شدم !

  2. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    FS85 (دوشنبه 17 تیر 92), reihane_b (دوشنبه 17 تیر 92), rozaneh (دوشنبه 17 تیر 92)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    تا جایی که من می دونم سایت همدردی یک متخصص آکادمیک روانشناسی داره ( جناب مدیر ) و نهایتا یک یا دو کارشناس دیگر.
    با حجم بالای مراجعین و فعالیت داوطلبانه متخصصین در سایت، امکان حضور در همه تاپیکها نیست.

    گاهی بسته به شرایط زمانی و کاری خودشان و حساسیت مساله مراجع، حضور پررنگ تری دارند و گاهی خیر.

    برخورد شما با دوستان و همراهان همدردی اصلا درست نیست.
    اتفاقا من پی گیر این تاپیک بودم و دوست داشتم از نظر دوستان استفاده کنم که با برخورد شما شوکه شدم !
    سلام

    اتفاقاً من هم اوایل یه همچین برخوردی البته نه به این شکل و شدت، با شیدا داشتم

    فقط خواستم از شیدای عزیز عذر خواهی کنم.

    باران عزیز، به نظرم شما دنبال راه حل سریع و فوری میگردین و خوب انگار یه قرص میخوایین که مشکل زودی حل شه ولی این مشکل به مرور بوجود آمده پس به سرعت حل نمیشه.
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  4. 2 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 17 تیر 92), شیدا. (دوشنبه 17 تیر 92)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    645
    سطح
    12
    Points: 645, Level: 12
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 202 در 91 پست

    Rep Power
    28
    Array
    سلام. باران عزیز من هم تجربیاتی تو این زمینه دارم اما چون خودتو ن گفتین که روانشناس و کارشناس نظر بدن کامنتی نمی زارم. امیدوارم به نکته ای هم که شیدا جان اشاره کردن توجه کنین. اینجوری دیگران رو که لااقل از دید خودشون دارن لطف می کنن بی انگیزه نمی کنین. چون پستم به تاپیک شما ربطی نداشت و فقط خاستم مشکلم حل شه درخاست می دم حذفش کنن( گفتم که احتمالا با من نیز برخورد جدی نکنین)
    با عرض پوزش از خانم باران 91 من درخاستی دارم.
    اقای Curiousعزیز ممنون بابت پست زیبا و بهتر بگم پستهای زیباتون من غالبا پستهای شما رو می خونم و ازشون لدت می برم. یه درخاست ازتون داشتم راجع به روانشناسی یادگیری اینطور که مشخص مطالعه داشتین و از سبک به قول خودتون سنتی یادگیری راضی نبودین. می تونم ازتون خاهش کنم یه تاپیک جدا بزنین و راجع به تجربیاتتون تو این زمینه صحبت کنین. خ ممنون میشم. یه درخاست دیگه هم دارم امیدوارم حمل بر بی ادبی نشه. ما تاپیکی داریم راجع به کتابهای خوب روانشناسی. دوستانی که منبعی رو خوندن و اون رو مفید دونستن تو این تاپیک می زارن. می تونم ازتون خاهش کنم که شما هم این کار رو بکنین. البته نه فقط برای روانشناسی بلکه مواردی که خودتون هم چیزی خوندین و دوست داشتین. امیدوارم که این پست من رو بخونین
    نقل قول نوشته اصلی توسط curious5749 نمایش پست ها
    باور کنید من فقط میخاستم یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم که یادگیری به طور سنتی بوده رو شما تکرار نکنید فقط همین! در ضمن منظور من از حافظه فقط یادگیری دروس و زبان نبوده
    پ.ن: بله متوجهم که جدیدترین و بهترین رویکرد آموزش و یادگیری زبان امروزه رویکرد ارتباطی ((نوع قوی )) نه دستو ترجمه
    - - - Updated - - -

    پ. ن: منظورم دقیقا کتابهایی که خواندین و خ مفید دیدین تو هر زمینه ای و با هر موضوعی( البته تا حدی که امکان داره براتون ). می دونم که درخاست گنده ای :). به هر حال من رو ببخشین براتون ارزوی بهیزینها رو دارم
    هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون

  6. 2 کاربر از پست مفید چنار تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 17 تیر 92), rozaneh (دوشنبه 17 تیر 92)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 مرداد 95 [ 08:35]
    تاریخ عضویت
    1392-4-17
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,289
    سطح
    28
    Points: 2,289, Level: 28
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    19

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط curious5749 نمایش پست ها
    باور کنید من فقط میخاستم یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم که یادگیری به طور سنتی بوده رو شما تکرار نکنید فقط همین! در ضمن منظور من از حافظه فقط یادگیری دروس و زبان نبوده
    پ.ن: بله متوجهم که جدیدترین و بهترین رویکرد آموزش و یادگیری زبان امروزه رویکرد ارتباطی ((نوع قوی )) نه دستو ترجمه
    ممنونم که خواستید من یادگیری سنتی فاصله بگیرم
    اما متاسفانه من با این روش بزرگ شدم و همونطور که عرض کردم مسئله م یادگیری نبوده و نیست.
    بهتره ازین مسئله بگذریم.

    پ.ن: در واقع اخیرا" گفته میشه بهترین روش بی روشیه. یعنی مدرس اونقدر روی روشها تسلط داشته باشه که با توجه به فاکتورهای روانی و محیطی بهترین گزینه ها را انتخاب کنه. بهترین گزینه میتونه ترکیبی از چند متد مختلف باشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط saman sanaye نمایش پست ها
    به نظر من شما باید حتما برین پیش دکتر.من این مشکل رو تو دانشگاه داشتم و نمیتونستم درس بخونم.واسه همین از یک نوع قرص که نامش رو نمیگم استفاده کردم.ورقی 80 هزار بود(الان نمیدونم).کارایی مغز رو 10 برابر میکنه و اصلا خوابم نمیومد.ولی بعد اینکه بهد حدود 10روز قطع کردم دچار مشکل شما شدم.یه مدت همینطور بودم بعد خوب شد(شایدم هنوز نشده!)
    یک کمی استراحتتون رو بیشتر کنین.سعی کنین مغزتون رو تک محوری نکنین.
    یه سوال :مثلا وقتی با گوشی اس میزنین میتونین به حرفهای اطرافیان هم گوش کنید؟یا میتونین همراه درس خوندن آهنگ گوش کنین؟

    - - - Updated - - -

    20 روش برای تقویت حافظه

    دوست عزیز به اینجا هم یه سر بزن.تو ینترنت دیدم خوشم اومد.
    واقعا"؟
    چجور دکتری؟ روانپزشک؟ یا چی؟
    جواب: معمولا نمیتونم اینکارو بکنم. وقتی لازم به تمرکز دارم ترجیح میدم آهنگ قطع بشه. و وقتی دارم کاری میکنم کاملا" در عالم هپروتم. یعنی حواسم به اون کاره فقط.

    +اتفاقا" قبل از اومدن به اینجا تمام این مطالب را هم خوندم. توی سایتهای انگلیسی هم سرچ کردم تا شاید یک گروه تقویت حافظه پیدا کنم اما نیاز به هزینه داشت..

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    تا جایی که من می دونم سایت همدردی یک متخصص آکادمیک روانشناسی داره ( جناب مدیر ) و نهایتا یک یا دو کارشناس دیگر.
    با حجم بالای مراجعین و فعالیت داوطلبانه متخصصین در سایت، امکان حضور در همه تاپیکها نیست.

    گاهی بسته به شرایط زمانی و کاری خودشان و حساسیت مساله مراجع، حضور پررنگ تری دارند و گاهی خیر.

    برخورد شما با دوستان و همراهان همدردی اصلا درست نیست.
    اتفاقا من پی گیر این تاپیک بودم و دوست داشتم از نظر دوستان استفاده کنم که با برخورد شما شوکه شدم !
    برخوردِ من طبقِ تشخیص ِ شخصی منه. و طبعا" موضوع بین من و کاربرِ مقابلمه.

    اما اینکه عرض کردم متخصص یا مطلع( و یا اگر کمترین اطلاعاتی در مورد حافظه ندارید..) برای اینه که معتقدم دریافت اطلاعات نادرست از منبع نامطمئن بدتر و خطرناکتر از بی اطلاعیه.
    و این هم موضعِ شخصی ِ من هست و شما در ردِ این موضع مختارید چرا که من عادت به تعیین تکلیف برای دیگران ندارم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط rozaneh نمایش پست ها


    باران عزیز، به نظرم شما دنبال راه حل سریع و فوری میگردین و خوب انگار یه قرص میخوایین که مشکل زودی حل شه ولی این مشکل به مرور بوجود آمده پس به سرعت حل نمیشه.
    خیر دوست من.
    همونطور که در پستهای قبلی گفتم من شدیدا" به قرص بی اعتقادم.
    مسئله این نیست که من عجله دارم. مسئله اینه که من سردرگمم. و حتی میشه گفت ترسیدم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط چنار نمایش پست ها
    سلام. باران عزیز من هم تجربیاتی تو این زمینه دارم اما چون خودتو ن گفتین که روانشناس و کارشناس نظر بدن کامنتی نمی زارم. امیدوارم به نکته ای هم که شیدا جان اشاره کردن توجه کنین. اینجوری دیگران رو که لااقل از دید خودشون دارن لطف می کنن بی انگیزه نمی کنین. چون پستم به تاپیک شما ربطی نداشت و فقط خاستم مشکلم حل شه درخاست می دم حذفش کنن( گفتم که احتمالا با من نیز برخورد جدی نکنین)
    سلام.
    عرض کردم که متخصص یا مطلع. بااینهمه هر طور مایلید بانو.

    ________
    تاپیک را که باز کردم ازینهمه پستی که خورده خوشحال شدم. اما ظاهرن توی نت هم بحث که خاله زنکی شد داغ تر میشه.
    بهرحال ممنونم از اونهایی که پاسخ مرتبط با بحث دادند.

  8. #15
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام باران خانم؛من ارشدیادکترای روانشناسی ندارم ولی چندتاسوال میکنم اوناروجواب بده تاکارشناسای مربوطه ابعادمشکلت روتشخیص بدهندوراهکارتخصصی بهت بدن۱_آیا(خدای ناکرده)قبلاازناحیه سرآسیب دیدی،دراین صورت کدام ناحیه۲_آیااخیراe.e.g,c.tیاmriدا ته ای دراین صورت جواب تفسیریشون چه بوده۳_آیا نزدیک به دوره شروع کم حافظگی رویداد خیلی غم انگیزیا خیلی شادی برای شمااتفاق افتاده۴_تناسب بین استراحت وکاریاتحصیل شماچندبه چند(ساعت)است۵_مجردی یامتاهل ۷_وضعیت تغذیه شما،وتنوع غذایی شمابه چه صورت است۸_آیافشارعصبی ادامه داری را تحمل میکنید۹_آیا قبل ازشروع این دوره رویدادی شمارابه شدت خشمگین کرده وکلابه لحاظ پرخاشگربودن یانبودن درچه سطحی هستید۱۰_سطح روابط اجتماعی شمابا اطرافیان چگونه است.(این سوالات بادقت معنی داری انتخاب شده اگه خواهان جواب نسبتا دقیق هستی همه رو بادقت جواب بده)

  9. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    Baran91 (سه شنبه 18 تیر 92), reihane_b (چهارشنبه 19 تیر 92)

  10. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Baran91 نمایش پست ها

    برخوردِ من طبقِ تشخیص ِ شخصی منه. و طبعا" موضوع بین من و کاربرِ مقابلمه.

    اما اینکه عرض کردم متخصص یا مطلع( و یا اگر کمترین اطلاعاتی در مورد حافظه ندارید..) برای اینه که معتقدم دریافت اطلاعات نادرست از منبع نامطمئن بدتر و خطرناکتر از بی اطلاعیه.
    و این هم موضعِ شخصی ِ من هست و شما در ردِ این موضع مختارید چرا که من عادت به تعیین تکلیف برای دیگران ندارم.
    ما این جا یک گروه هستیم که توهین به هر کدوم از اعضا را توهین به همدردی و روابط سالم اعضای همدردی می دونیم.
    توهین شما به هیچ کس در همدردی از طرف اعضای همدردی پذیرفته نیست و موضوع بین شما و همه اعضای همدردی است!

    در یک سایت عمومی مشاوره خانواده و ازدواج، دنبال درمان مشکل حافظه تون از یک منبع مطمئن هستید؟

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 مرداد 95 [ 08:35]
    تاریخ عضویت
    1392-4-17
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,289
    سطح
    28
    Points: 2,289, Level: 28
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    19

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    ما این جا یک گروه هستیم که توهین به هر کدوم از اعضا را توهین به همدردی و روابط سالم اعضای همدردی می دونیم.
    توهین شما به هیچ کس در همدردی از طرف اعضای همدردی پذیرفته نیست و موضوع بین شما و همه اعضای همدردی است!

    در یک سایت عمومی مشاوره خانواده و ازدواج، دنبال درمان مشکل حافظه تون از یک منبع مطمئن هستید؟
    توهین؟!
    خدا شما را از این سایت نگیره. وگرنه کل تاپیک ها میخوابید

    +ژانر: اینهایی که همیشه همه جا شخص ِخودشان( و فوقش دوست صمیمی شان) را "ما"ی بزرگ و منسجمی به حساب می آورند و عقاید ِ شخصی و رئیس مآبانه ی خودشان را به "اونا"ی بیچاره تحمیل میکنند

    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin.n نمایش پست ها
    سلام باران خانم؛من ارشدیادکترای روانشناسی ندارم ولی چندتاسوال میکنم اوناروجواب بده تاکارشناسای مربوطه ابعادمشکلت روتشخیص بدهندوراهکارتخصصی بهت بدن۱_آیا(خدای ناکرده)قبلاازناحیه سرآسیب دیدی،دراین صورت کدام ناحیه۲_آیااخیراe.e.g,c.tیاmriدا ته ای دراین صورت جواب تفسیریشون چه بوده۳_آیا نزدیک به دوره شروع کم حافظگی رویداد خیلی غم انگیزیا خیلی شادی برای شمااتفاق افتاده۴_تناسب بین استراحت وکاریاتحصیل شماچندبه چند(ساعت)است۵_مجردی یامتاهل ۷_وضعیت تغذیه شما،وتنوع غذایی شمابه چه صورت است۸_آیافشارعصبی ادامه داری را تحمل میکنید۹_آیا قبل ازشروع این دوره رویدادی شمارابه شدت خشمگین کرده وکلابه لحاظ پرخاشگربودن یانبودن درچه سطحی هستید۱۰_سطح روابط اجتماعی شمابا اطرافیان چگونه است.(این سوالات بادقت معنی داری انتخاب شده اگه خواهان جواب نسبتا دقیق هستی همه رو بادقت جواب بده)
    سلام دوست من
    حالا ارشد و دکترا هم نبود نبود.
    مرسی از سوالات خوبتون.
    همین که سوال مطرح شد و به جوابها فکر کردم به یه نتایجی رسیدم.
    و فکر میکنم به قول اون دوستمون بهتره به پزشک مراجعه کنم تا مسئله جدی تر بررسی بشه.
    ممنون از پست مفیدتون. تا باشه ازین حرفهای حسابی

  12. #18
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    البته رشته تخصصی من یادگیری و حافظه نیست، ولی آنطور که شما گفتید به نظر نمی رسد مشکل خاصی باشد.
    به هر حال برای بررسی بیشتر پیشنهاد می دهم به سایت همیار ایرانیان مراجعه کنید، با توجه به اینکه جناب محسن عزیزی در این زمینه صاحب نظر هست بهتر از ما می توانند راهنمایی کنند.
    همیچنین می توانید به این سایت مراجعه کنید، جناب میر سعید جفعری نیز در اینگونه امور متخصص هستند و می توانند شما را راهنمایی کنند.


    ==========
    پاورقی:
    آنچه که بیشتر از حافظه می تواند به شما آسیب بزند نحوه تعاملتون با افراد هست.
    در ارتباطات اگر محور فقط «من» و صرفا «منافع شخص من»، باشد و بدون توجه به انرژی و دلسوزی دیگران و همیاری آنها ، در برابر آنها متوقع ظاهر شویم، و فعالیت ها و دلسوزیهای آنها را به خاطر آنکه حدس می زنیم به ما نفعی نرسانده اند با ادبیاتی نامناسبی پس بزنیم، در زندگی به زودی تنها می مانیم، حتی اگر ضعف حافظه نداشته باشیم و مقطع تحصیلی ما بالا رود.
    افرادی که در این تاپیک شرکت کرده اند. هر کس از زوایه مطلبی را گذاشته هست. اگر دقت کرده باشید با نحوه سخن گفتن شما ، افراد دیگر هم احتیاط کردند و نحوه پاسخدهی اشان این را نشان می دهد.



    ==========
    این تاپیک متناسب انجمن تحصیلی و .... هست که به زودی منتقل می شود

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  13. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 19 تیر 92), saman sanaye (سه شنبه 18 تیر 92), taraneh89 (سه شنبه 18 تیر 92), پرنده غريب (سه شنبه 18 تیر 92), بهار.زندگی (چهارشنبه 19 تیر 92), شیدا. (چهارشنبه 19 تیر 92), عشق آفرین (سه شنبه 15 تیر 95)

  14. #19
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    Baran91


    به تالار همدردی خوش آمدی




    لطفاً به سئولات زیر با دقت پاسخ دهید :

    1 - از چه زمانی این وضعیت پیش آمده ؟ ( آیا از همان ابتدا شما این وضع را داشته ای ؟ )

    2 - معمولاً چه چیزهایی را خوب بخاطر سپرده اید و فراموشتان نمی شود ؟

    3 - آخزین چکاب خون را چه زمانی داده ای و نتیجه آن چه بوده است ؟

    4 - تا حالا به پزشک مغز و اعصاب در این رابطه مراجعه کرده ای ؟

    5 - در میان اعضاء خانواده و فامیل شما ، کس دیگری نیز این وضعیت را دارد ؟




    منتظر پاسخهای شما هستم .










  15. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Baran91 (یکشنبه 23 تیر 92), reihane_b (چهارشنبه 19 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 19 تیر 92), بهار.زندگی (چهارشنبه 19 تیر 92)

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 22:38]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    783
    سطح
    14
    Points: 783, Level: 14
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 264 در 100 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام باران عزیز.منم دقیقا و شاید خیلی بدتر از شما این مشکل را دارم.و جدیدا خیلی هم شدید شده طوری که قیافه ی بعضی آدما را با هم اشتباه میگیرم و اصلا یادم نمیاد کجا دیدمشون.اسامی افراد هم که دیگه نگو!!!
    تمرکزم خیلی پایین امده و به یاد سپاریم افتضاح شده.انقد حواس پرتم که مامانم میگه:"آخر یه روز زنگ میزنی میگی من گم شدم بیاین پیدام کنید"
    راستشو بخوای منم یه مدت نگران شدم و فکر میکنم نکنه شروع الزایمر باشه.


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.