سلام.
این بدترین کاریه که میتونید بکنید.
از منی که تجربه ش را داشتم بشنوید
نیت شما عملتون را توجیه نمیکنه و این زنگ خطری که در درونتون صداش را می شنوید(و باعث شده این تاپیک را استارت کنید) حقیقی تر از اونیه که فکرش را میکنید
چندین سال پیش دقیقا" با همین ترفند فریب خوردم و فریب زدم.
در واقع هر دومون خیال میکردیم داریم به هم کمک میکنیم اما در واقع داشتیم خودمون را گول میزدیم.
گرچه مدتها ازش گذشته اما بدترین تجربه زندگی من بود. و امیدوارم برای شما با درایت شما تکرار نشه.
- - - Updated - - -
سلام.
این بدترین کاریه که میتونید بکنید.
از منی که تجربه ش را داشتم بشنوید
نیت شما عملتون را توجیه نمیکنه و این زنگ خطری که در درونتون صداش را می شنوید(و باعث شده این تاپیک را استارت کنید) حقیقی تر از اونیه که فکرش را میکنید
چندین سال پیش دقیقا" با همین ترفند فریب خوردم و فریب زدم.
در واقع هر دومون خیال میکردیم داریم به هم کمک میکنیم اما در واقع داشتیم خودمون را گول میزدیم.
گرچه مدتها ازش گذشته اما بدترین تجربه زندگی من بود. و امیدوارم برای شما با درایت شما تکرار نشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)