من يه بار بهت گفتم . با اينكه الان ميفهمم اشتباه بود.اما الان هم دوباره ميگم
با تمام وحود دوستت دارم.چه باشي چه نباشي.
ديگه ترسي براي ازدست دادنت ندارم.چون نيستي كه از دست بدمت
تشکرشده 197 در 81 پست
من يه بار بهت گفتم . با اينكه الان ميفهمم اشتباه بود.اما الان هم دوباره ميگم
با تمام وحود دوستت دارم.چه باشي چه نباشي.
ديگه ترسي براي ازدست دادنت ندارم.چون نيستي كه از دست بدمت
a_b (پنجشنبه 14 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)