
نوشته اصلی توسط
rozaneh
این بستگی به خودتون داره. خیلی وقتا ما آدمها جواب سوالاتمون رو بهتر از هر کسی میدونیم فقط بعضی وقتا دنبال این میگردیم که یکی دیگه هم تایید کنه و دلمون قرص تر بشه. اما اینکه کس دیگری بیاد و شما اونو انتخاب کنید ریسکی که اون آقا باید بپذیره و به نظرم سعی کنید همین رویه رو ادامه بدید و صمیمی نشید تا اگر هم همچین اتفاقی افتاد ضربه روحی به اون آدم وارد نشه و حتی اگه بتونید اس ام اس هاتون رو هم کمتر و منطقی تر کنید که بهتر.
علاقه مندی ها (Bookmarks)