سلام
به نظر من ديگه وقت اون رسيده كه باور كني بزرگ شدي و يه خونواده براي خودت تشكيل دادي و قبل از هر چيزي به فكر خونواده خودت ( منظورم خودت و همسرته ) باشي.
اگه توي زندگي هميشه بخواي همه را از خودت راضي و خوشحال نگه داري اوني كه از همه بيشتر آسيب ميبينه خودتي هر چند كه اصلا غير ممكنه كه بتونيم همه را از دست خودمونيم راضي نگه داريم. به قول معروف تنها كسي كه براي آدم ميمونه همسرشه.برادر و پدر و مادر شايد از دست ما ناراحت بشن ولي با مرور زمان متوجه ميشن كه در اون موقعيت بهترين تصميم همين بوده.خيلي هم به اين حرفهايي كه الان توي عصبانيت ميزنن كه مثلا ما پشتت هستيم تكيه نكن.اگه خدايي نكرده زندگيتو خراب كني و جدا بشي بعد از يه مدت بهت ميگن كه خودت بايد زندگيت را مديريت ميكردي.
توي حرفات گفتي تنها كسي كه ميتونم بهش بگم چيكار كنه همسرمه!!!!!!!!!!!!! به نظر من فكرت اشتباهه.برادرا و پدر و مادرتن كه بايد براشون توضيح بدي و بگي كه بيشتر از اين قضيه را كش ندن و كمك كنن قائله بخوابه نه همسرت كه تازه اومده توي زندگيت و ازت انتظار توجه و محبت و حرف شنوي داره.
دوست عزيز من نميدونم چند سالته و تحصيلاتت چقدره ولي بايد بتوني مديريت زندگيت را دردست بگيري.
دوستان زيادي اومدن و برات راهكار دادن ولي تو انتظار داري كه اينجا يه نفر بياد مستقيم بهت بگه مثلا با شوهرت برو به اون مسافرت و يا چيزاي ديگه .كه اصلا اين روش راهنمايي دادن درست نيست.
بهتره روي مهارتهاي ارتباطيت و روش تصميم گيري درست كار كني.
برات آرزو ميكنم كه با حفظ آرامش خودت بهترين رفتارها را در اين مسئله نشون بدي.








علاقه مندی ها (Bookmarks)