دوست عزیز من یک سوال دارم ازت.خودمم پسر هستم و میفهمم حالتو.تنها راهت صادق بودن با خودته.
چقدر براش ارزش قایلی؟چقدر برات مهمه آینده ی خوبی داشته باشه؟مادی گراست؟تو چقدر مادی گرا هستی؟
اینکه احساس گناه میکنی دوتا دلیل میتونه داشته باشه.
یا اولش چشماتو بستی و به هر دلیل رفتی جلو و حرفای احساسیه قشنگو زدی و حالا یه جورایی دلتو زده و فک میکنی بهترشم هست و این احساس گناه کردن و تموم کنم و ... بهونه واسه خودته.
یا واقعا وجدان بیدار داری که حالا به دلایلی در یک مقطع زمانی یه اشتباهی کردی.
اول از همه این موضوع رو برای خودت روشن کن.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
گفتی سه ماهه ارتباط داری باهاش.خوبه که زود اومدی و داری کمک میخوای.
بدتر از انجام اشتباه ادامه ی اشتباه هستش.
اون دختر هنوز شاید خاطره ی خاصی از تو نداشته باشه(انشاالله که همینطور باشه).پس لطفا اگر براش ارزش قایلی این ارتباط مخفی رو تمومش کن.چون نابودش میکنی.جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته.احساس 6 ماه دیگش با امروزش یه دنیا فرق داره.اگر براش ارزش قایلی تمومش کن.
میگی میخوای درمورد زندگی آیندتون باهاش حرف بزنی.خیانت میکنی اگر این کارو بکنی.اینو من که پسرم دارم بهت میگم.دیدم که دارم میگم.میخوای عاشقترش بکنی از این حرفا بزن.اون دختره و با این حرفا توی ذهنش دنیای آیندشو باتو میسازه.میدونی اگر نتونین ازدواج کنین چه بلایی سرش آوردی؟؟
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این تموم کردن که میگم ارتباط مخفیانه و ... هستش.
شما ماهی 400 هزار تومن درامد داری و ماشین داری و ... .این خیلی خوبه.یکم قانع باش و برو با خانوادت صحبت کن.اگر واقعا به اون دختر خانم علاقه داری.اینکه بگی هنوز با هم آشنا نشدیم و .... واقعا یک اشتباهه بزرگه.آشنایی باشه واسه وقتی خانواده ها در جریان بودن.توی دوهفته میشه شناخت پیدا کرد.بری پیش مشاور برای ازدواج بهت میگه.توی همین سایت هم میتونی بپرسی.تو بخش ازدواج فکر کنم مشاوره بدن.من زیاد درجریان سایت نیستم.
-------------------------------------------------------------------------
خلاصش میشه اینکه برای خودتو اون دختر خانم ارزش بیشتری قایل شو.لطفا.
تنها پیشنهاد برادرانه ی من به تو اینه توکل کن به خدا و باخانوادت مطرح کن موضوع رو و برو خواستگاری.اما عاقلانه تصمیم بگیرید.رفتن هردوتون پیش مشاور(البته بعد خواستگاری) خیلی برای شناخت خوبه.چون یکم فضای بینتون احساسی شده و شاید نتونید عاقلانه تصمیم بگیرید.بودن شخص سومی که یک مشاور قوی هست خیلی خوبه.
آرزوی خوشبختی برای هردوتون دارم.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)