هنوز هستن مرداني كه خود را وفادار شما مي بنند و تن به ارتباطي ناصحيح نمي دهند چرا كه دوست دارند؛ لايق دختري باشند كه خود را حفظ كرده است
اگر پسري بخواهد به خاطر جنسيت تو با تو دوست شود بدان كه زمينه ساز مشكلات بعدي ميشود.اگر بازي را شروع كني و شكست بخوري مسببش خودت هستي ؛ چون خودت بازي را شروع كردي
اينا رو توي يكي از پستهاي اقاي سنگتراشان خوندم .فكر كنم دردل صميمانه بود