ممنون از دوستان خوبم بخاطر توجهتون
@@@ عزیز خودمم نمیدونم چرا مراجعه به پزشک رو انقد پشت گوش میندازم.از شما سوالی دارم به نظر شما همیشه رابطه جنسی بین زن وشوهر بخاطر عشق وعلاقه است یعنی مرد از شدت عشق به همسرش به وجد میاد و بعد از ابراز علاقه کلامی ونوازش به رابطه جنسی کشیده میشه یا اینکه از تماشای اندام زن تحریک میشه و... اگر بخاطر عشق است پس چطو خیلی اوقات پنج یا ده دقیقه کلن طول نمیکشه این عشق
majid_k عزیز من از زن بودن خودم بدم نمیادچه از نظر جسمی وچه از نظر روحی ترجیح میدم زن باشم تا مردفقط نگاهی که به زن میشه رو نمیتونم بپذیرم تا حالا اصطلاحاتی مثل:اورا تصاحب کرد -خودش رو تسلیم کرد زن پذیرنده -زن آسان رو شنیدید این نگاه به زن رو نمیتونم تحمل کنم واینکه انگار بعد ازدواج دیگه مالک تن خودت هم نیستی واگه غیر این باشه شرع وعرف وقانون وحتی اخلاق سرزنشت میکنن.
sara 65 عزیز من اینجا برای درمان نیومدم فقط دلم میخواد بدونم عقیده دیگرون راجع به این مسئله چیه و آیا کسی تابحال اینطوری به قضیه نگاه کرده. بازم ممنون از نظرات خوبتون.
یه حس از دست دادن دارم انگار بعد این رابطه یه چیزایی که اصلن نمیدونم چیه رو از دست میدم .اینم بگم من در کودکی یه بار مورد یه نیمچه تجاوزی قرار گرفتم میگم نیمچه تجاوز چون اونم کودک بود کمی بزرگتر ازمن این قضیه با اینکه خیلی منو تحت تاثیر قرار نداد ولی هیچوقت از یادم هم نمیرود شاید این هم در این مشکل من موءثر بوده باشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)