به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 مهر 98 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    105
    امتیاز
    6,968
    سطح
    55
    Points: 6,968, Level: 55
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 182
    Overall activity: 39.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 145 در 78 پست

    Rep Power
    29
    Array
    ممنون از دوستان خوبم بخاطر توجهتون
    @@@ عزیز خودمم نمیدونم چرا مراجعه به پزشک رو انقد پشت گوش میندازم.از شما سوالی دارم به نظر شما همیشه رابطه جنسی بین زن وشوهر بخاطر عشق وعلاقه است یعنی مرد از شدت عشق به همسرش به وجد میاد و بعد از ابراز علاقه کلامی ونوازش به رابطه جنسی کشیده میشه یا اینکه از تماشای اندام زن تحریک میشه و... اگر بخاطر عشق است پس چطو خیلی اوقات پنج یا ده دقیقه کلن طول نمیکشه این عشق
    majid_k عزیز من از زن بودن خودم بدم نمیادچه از نظر جسمی وچه از نظر روحی ترجیح میدم زن باشم تا مردفقط نگاهی که به زن میشه رو نمیتونم بپذیرم تا حالا اصطلاحاتی مثل:اورا تصاحب کرد -خودش رو تسلیم کرد زن پذیرنده -زن آسان رو شنیدید این نگاه به زن رو نمیتونم تحمل کنم واینکه انگار بعد ازدواج دیگه مالک تن خودت هم نیستی واگه غیر این باشه شرع وعرف وقانون وحتی اخلاق سرزنشت میکنن.

    sara 65 عزیز من اینجا برای درمان نیومدم فقط دلم میخواد بدونم عقیده دیگرون راجع به این مسئله چیه و آیا کسی تابحال اینطوری به قضیه نگاه کرده. بازم ممنون از نظرات خوبتون.

    یه حس از دست دادن دارم انگار بعد این رابطه یه چیزایی که اصلن نمیدونم چیه رو از دست میدم .اینم بگم من در کودکی یه بار مورد یه نیمچه تجاوزی قرار گرفتم میگم نیمچه تجاوز چون اونم کودک بود کمی بزرگتر ازمن این قضیه با اینکه خیلی منو تحت تاثیر قرار نداد ولی هیچوقت از یادم هم نمیرود شاید این هم در این مشکل من موءثر بوده باشد.

    ویرایش توسط danger : پنجشنبه 13 تیر 92 در ساعت 04:06


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاثیر حساسیتهای خانواده بر تصمیم گیری در ازدواج
    توسط ellam در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 96, 17:09
  2. حساسیتهای اخلاقی
    توسط asemaneman در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 اسفند 91, 23:56
  3. حساسیتم روی همسرم
    توسط negin si در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 تیر 90, 09:42
  4. +من از از جنسیتم متنفرم . خسته شدم
    توسط nazaninbanoo در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 فروردین 87, 11:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.