به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 64
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 شهریور 92 [ 22:13]
    تاریخ عضویت
    1392-4-07
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    44
    سطح
    1
    Points: 44, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    4

    تشکرشده 20 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام دوست گرامی
    داستانتون خوندم خیلی ناراحت شدم . دوستیهای بی هدف همین گونه به اتمام میرسند پسری که خانمی را بخواهد خیلی زود اقدام میکند و برای رسیدنش و هرگز کاری نمیکند که باعث رنجش خاطر او شود . مطمنا این اقا هم از اول قصد و نیت درستی نداشته است . حالتان را درک میکنم ولی همینکه حریم خصوصی تون حفظ کردید که باعث نشه پیش خدای خودتان سرافکنده نشوید به اندازه تمام دنیا می ارزد . پس ابدا افسوس گذشته را نخورید و در نزد خدایتان راز و نیایش کنید و طلب مغرفت نمایید اینها به شما ارامش میدهد . کاملا رابطه رو با اقا تمام کنید و خطتان را هم عوض کنید و ایمیل تان را هم عوض کنید زیرا کاملا به ضرر شما هست ادامه دادن این دوستی. تنها نباشید سرتان را مشغول کنید تا به دوباره به سمت او کشیده نشوید. و برای اینده خود درس عبرت بگیرید تنها شما نیستین از این اشتباهات مرتکب شده باشند کافی است سری به تاپیکها بزنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید s.esmailzadeh تشکرکرده است .

    شوکا (چهارشنبه 12 تیر 92)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    202
    سطح
    4
    Points: 202, Level: 4
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی از حرفاتون و راهنمایی هاتون و دلداریهاتون واقعا چه قدر خوبید .
    بی دل عزیز شاید من چون با ناراحتی نوشتم خیلی جاها نتونستم منطورم رو برسونم. من منطورم این بود نظر والدین ام واسم مهمه یعنی مخالف باشند پا رو احساس ام می زارم یعنی من مشکل ام خانوادم بود چون بابام سخت گیره و مخالفت می کرد اگه ایشون میومد خواستگاریم. ولی دل مو چی کار می کردم که اون زمان دوسش داشتم و سن ام کم بود بعد ام شذ کل زندگیم چون تک فرزندم الان و کسی و نداشتم اونقدر باهام حرف می زدیم که روز به روز علاقه ام بیشتر شد بی انصافی ام نکنک باهام خوب بود و مهربون و به عقایدم احترام می زاشت و حریم دوستی و حفظ می کرد می گفت مثل ناموس امی و نمی تونم نظر بدی داشته باشم می گفت پاکی و معصومی ... خوب چی کار کنم الان خیلی سخته واسم فراموش کردنش.
    همین الانم باز اس ام اس داده بهم بعضی وقتا فکر می کنم قصدش اذیته می خواد اذیت ام کنه زجرم بده. من خطم مو نمی تونم عوض کنم بابام حساس می شه اون موقع

  4. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط unknown girl نمایش پست ها
    قزبیت ( غزبیت؟) ( غزبیط؟؟؟!!! غضبیط؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    unknown girl جان منظورت قزمیت بود دیگه نه؟

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  5. کاربر روبرو از پست مفید بی دل تشکرکرده است .

    شیدا. (چهارشنبه 12 تیر 92)

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    925
    سطح
    16
    Points: 925, Level: 16
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 138 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بی دل به جون خودم قزبیت! هست مثل شنبه که می خونیم شمبه!! ولی دیکته شو بلد نیستم!!! به به چه کلاس ادبیاتی شد!!! یکی بیاد مارو در زمینه قزمیت (قزبیت؟!) راهنمایی کنه!!! می دونم عزیزم دوران سختیه ولی تا شکستی نباشه پیروزی حاصل نمی شه... اینا شعار نیست که می دم ... اینا رو کسی می گه که یه زمان مثل تو بود...عاشق بود و تنها شد.. من خیلی سخت بهم گذشت اون وقتا...می شستم ساعت ها گریه می کردم( دیوونه بودم ها)!!! عین دخترهای تین ایجر بی قراری می کردم..راسته که قلب زن ها بی دفاعه...ولی نوزاد تا مریض نشه مقاوم نمی شه... توام عزیزم مگه چند بار 22 سالت می شه...می دونم تا این دوره نگذره آروم نمی شی...همه می گن دوره اش 40 روزه بعده 40 روز اروم می شی ..مال من که 3 ماه طول کشید...اما بالاخره تموم شد...باورت می شه وقتی برگشت اصلا شک نکردم که دیگه نمی خوامش.. خودمم تعجب کرده بودم از خودم باورم نمی شد...هنوزم تو فیس بوک یا جاهای دیگه می بینمش به خدا واسم با عباس آقا شوهر زن همسایه!!!!!! فرقی نداره..اصلا ازش متنفر نیستم دوسشم ندارم ..خالی از احساااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااس

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ..... خواهشا یه طرفه پیش قاضی نرین، شما دختر خانوما هم الکی واسه هم نوشابه باز نکنینن!
    2.5 سال !!! وقت کمی نیست مسلما این آقا پسر ما هم تو این رابطه با کل احساسش بوده و تلاششو می کرده تا شرایطی که شما می گین واسه ازدواج جور نیست رو داشته جور می کرده!حتما هم دوستون داشته چون میگین رازی نمی شد ناراحت بشیین! این دفه آخر هم به احتمال قوی عصبی شده (مسلما خیلی هم عصبی می شه چون اون به فکر مشکلات با شما بودنه و حداقل امیدش اینه که شما کناریشش بعد یهو جا می زنی میگی ادامه نمی دم!!!! در حالی که شما همون 3-4 ماه اولم بیشتر این مشکلات رو می دونستیین!) و حرفاییی هم گفته! (تو دعوا حلوا خیرات نمی کنن!) بعد از اون شب خاطره انگیزتون هم میگین که تلاش کرده برگرده ولی شما باز نخواستیین! و اینم که رفته با کس دیگه ای باشه فقط می خواسته عوض ناراحتی خودشو در بیاره! (شاید حالا بتونین تصور کنین چقدر ناراحت شده که این طوری تلافی کرده) که البته به نظر من یه پاسخ بچه گونست، اتفاقای بدتری می تونست بیفته!! (خداتونه شکر کنید)
    بچه گونه هم از اون لحاظ که وقتی یه رابطه تموم می شه یه مدت زمانی این می خواد که دوران نقاهتش بگذره، واسه هر شروع ساده ی دییگه هم باز یه زمانی لازمه ! که 15 روز واسه این کار کمه! یعنی اون رابطه دوم اگه صوری نباشه و واقعی.. (که بعیده) زیاد طول نمی کشه!

    خانوما خواهشا این جوری از ریشه زدن رابطه رو به حساب ناز کردن نذاریین! چون کل زندگی طرفو با این کار زیر سوال می بریین!
    اگه هم دیگه واقعا نمی خوای ادامه بدی از روزی که کات کردین بقیش به شما ربطی نداره!!!! و مطمئن باشین اون طرف هم با این کارتون ضربه بزرگی خورده!!

    - - - Updated - - -

    ناراحتیتون هم داستان آش کشک خاله است!
    من نگرانم اون پسره هستم که از چاله در اومده افتاده تو چاه (اگه واقعا رابطه ای رو شروع کرده باشه!)

    پیشاپیش هم از اینکه زیاد خودمونی حرف زدم معذرت می خوام

  8. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    202
    سطح
    4
    Points: 202, Level: 4
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شروين عزيز من نگفتم مقصر نيستم اصلا اينطوري نيست من هميشه منتظر بهبود اين رابطه بودم و اميدوار ولي ديگه ديدم نمي شه من كه دخترم بيشترين ضربه رو من خوردم. من به خاطر دوست دختر پيدا كردنش ناراحت نيستم اونقدر دوسش داشتم كه آرزو مي كردم يه دختر خانم خوب تو مسير زندگيش قرار بگيره . توهيت هاش من و ناراحت كرد چه جوري از دلش ميومد به دختري كه چند سال باهام بودن اين حرف ها رو بزنه. الانم باز هر روز اس ام اس مي ده شايد به خاطر عذاب وجدانشه و اين من و بيشتر ناراحت مي كنه داره به من ترحمممممممممممممممممم مي كنه. شبا با گريه مي خوابم ولي اصلا جوابش و ندادم و نمي خوام هم بدم چون دلم و شكست . من كه دوسش داشتم و هيچ وقت از دلم نمي يومد يه ثانيه ام ناراحتيشو ببينم. شب بهم اس ام اس داده مي گه مندوست دختر گرفته باشم هم ، تورو زير پاي كسي نمي برم و ارزشت خيلي بالاست همش احساس مي كنم الانم داره ترحم مي كنه كه من و تنها گذاشته شايد من نفرينش كنم از اين مي ترسه. ولي من كسي نيستم كه يكي به من ترحم كنه و بدم ميادددددددددددد. خودم و كنترل كردم و جواب ندادم

  9. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Unique5 نمایش پست ها
    ...من هميشه منتظر بهبود اين رابطه بودم و اميدوار....ولي ديگه ديدم نمي شه... بيشترين ضربه رو من خوردم. ... توهين هاش من و ناراحت كرد چه جوري از دلش ميومد به دختري كه چند سال باهام بودن اين حرف ها رو بزنه.... الانم باز هر روز اس ام اس مي ده ...شايد به خاطر عذاب وجدانشه و اين من و بيشتر ناراحت مي كنه... داره به من ترحمممممممممممممممممم مي كنه..... من كه دوسش داشتم و هيچ وقت از دلم نمي يومد يه ثانيه ام ناراحتيشو ببينم... من نفرينش كنم از اين مي ترسه.... ولي من كسي نيستم كه يكي به من ترحم كنه و بدم ميادددددددددددد. خودم و كنترل كردم و جواب ندادم
    وفاداری یک زن نسبت به مرد موقع نداری ها و کمبود ها مشخص میشه و وفاداری یک مرد نسبت به زن هم موقع خوشی و شرایط خوب. تو اولش قبول کردی ولی بدش جا زدییی ...یعنی حسابی ناراحتش کردیییی.
    داستان دوست دختر جدید یه قضیه صوریه و واقعی نیست. حرفایی هم که زده به خاطر ناراحتی و عصبانیتش بوده تو داشتی تموم میکردی اونم باید جوابی می داد درخور کار خودت باشه!!! شما فقط دعوا کردین و متقابل به هم جواب دادین نباید زیاد به حسابش آورد. کار الان اون ترحم نیست منت کشیه فقط می خواد برگردی اگه می خواین کات کنین این دوسال رو به هم خیانت کردین و هر دوتاتونم ضرر کردین! (که بیشترش تقصیر تو هست چون ادعا دارین بلوغ فکریتون زود تره!!! اگه نمی خواستی ادامه بدی باید زود تر کات می کردی) ولی خوب بهتره که توجیحش کنی و قانع کنی که چرا می خوای کات کنی!

    - - - Updated - - -

    راستی من متوجه نشدم چرا دیدن که دیگه نمی شه ادامه داد!

  10. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 09:31]
    تاریخ عضویت
    1392-3-04
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    190
    سطح
    3
    Points: 190, Level: 3
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز مگه خودت رابطه ات رو تمام نکردی ؟پس دیگه اینقدر بی تابی نداره.دیر یا زود با کسی آشنا میشد دیگه.ضعیف نباش وقتی تصمیمی میگیری عاشق تصمیم خودت باش و مطمئن باش کار درست رو انجام دادی.بیچاره اون دختر که خبر نداره با کی آشنا شده.وقتی بعد از 2سال باهاش بهم زدی و اون هم به خواسته های پلیدش نرسیده معلومه سعی میکنه تحقیرت کنه.معمولا آدم های حقیر با خورد کردن دیگران خودشون رو بزرگ جلوه میدن.شما بجای ناراحتی خدا رو شکر کن که چقدر خدا دوست داشته که بدون اینکه هدف سواستفاده قرار بگیری ازش جدا شدی.حتما اگر ازت برای نیازهای شهوانیش استفاده کرده بودی آش دهن سوزی بودی.ببین کجای زندگی ات کار خیری انجام داده بودی که خدا بهت رحم کرده دوست عزیز.شما تازه اول جوانی هستی و پسرهای زیادی سر راهت قرار میگرند از این تجربه استفاده کن و آدما رو بهتر بشناس.سعی کن با آشنایی یا ازدواج خودت رو حداقل یک پله بالاتر ببری نه اینکه تنزل کنی.موفق باشی

  11. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 92 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-02
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 214 در 130 پست

    Rep Power
    37
    Array
    عزیزم مطمئنا قطع کردن این رابطه بهترین تصمیمی بود که میتونستی بگیری و یه وقت بخاطر نظر یکی از دوستان عذاب وجدان نگیردت.یعنی چی از ناراحتی رفته دوست دختر گرفته.پس تو زندگی هم هر وقت مشکل پیش اومد میخوان نیازشونو بیرون از خونه برطرف کنن.اصلا اینجور حرفا قابل توجیه نیست.شما درگیر یه رابطه کاملا احساسی بودید و ضربه ای که خوردید به مراتب بیشتر از اون آقا بوده.پس خودتونو کنترل کنید همچنان.موفق باشی

  12. کاربر روبرو از پست مفید reyhan تشکرکرده است .

    nikafarid (سه شنبه 18 تیر 92)

  13. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    202
    سطح
    4
    Points: 202, Level: 4
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شروين عزيزهمه ما آدما برا كاري كه مي كنيم 100% دلايلي داريم من اين آقا اولين عشق ام و بود و دوسش داشتم شايد بگيد خوب اگه دوسش داشتيد نبايد كات مي كرديد و به هم مي رسيديد ولي من از طرف خانوادم مطمئن بودم كه مخالفت مي كنن. و نظر بابام واسم مهمه نمي تونم رو حرفش حرفي بزنم من يك بار به خواهرم اشاره اي از رابطمون كردم و ايشون منع كرد ولي من دوسش داشتم نمي تونستم رابطمو قطع كنم. حالا بعضي مسائل رو هم نمي تونم بگم ولي باز خيلي دارم عذاب مي كشم . از خيابان هاو جاهايي كه رد مي شم ايشون مياد جلو چشم و اين فكر كه الان با يكي ديگش هم يكم ناراحتم مي كنه.
    بي دل عزيز من قبول دارم كه من تو رابطمون حريم و حفظ كردم و رابطه آزادي نداشيم ولي ايشون هم خوب بودن چرا بايد نامردي كنم و بگم ايشون لايق نبود تا قبل از كات كردنه مون مهربون و مثل يه مرد بود. ولي اون شب كه كات كرديم داغونم كرد. حرفايي گفت كه فكر كردم اين 2.5 سال دوسم نداشت. اينا عذابم مي ده.

    - - - Updated - - -

    ريحان عزيز حرف دل من و گفتيد منم همش با خودم اين رو تكرار مي كنم كه اگه دوسم داشت بعد 15 روز وارد يه رابطه جديد نمي شد . پس چرا من باهاش اين كارو نمي تونم بكنم چون اون موقع هم خودم و بدبخت مي كنم هم آقا پسري كه وارد زندگيم كردم . چون نمي تونم، هي دوست پسر قبليم مياد جلو چشم. چون فقط مقايسه مي كنم. چون هنوز مهر دوست پسر قبليم تو دلمه. پس اگه دوسم داشت به خودش مهلت ميداد و بعد تصميم مي گرفت واسه زندگيش.منم مي دونم تو دعوا كردن آدما حلوا خيرات نمي كنند ولي هميشه طوري بهش جواب دادم كه تو شان خودم باشه من تو عمرم به كسي بي احترامي نكردم تو دعوام نمي كنم ولي اون حرفي كه گفت آش دهن سوزي نبودي دلم و سوزود و ملكه ذهن ام شده. مهم اينه كه آدما وقتي عصباني ان خودشون رو كنترل كنند. هر روز اس ام اس مي ده و باز يه حرفي مي زنه كه ناراحتم مي كنه ولي من عهد كردم جوابش و ندم


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوريه آدم انتقادپذيروشكست ناپذير بشم
    توسط tanin_eshgh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آبان 95, 18:02
  2. احساس شكست در ازدواج
    توسط whiterose در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 08 آذر 93, 23:29
  3. با اين شكست عاطفي همه زندگيم به هم ريخته
    توسط sahand745 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 92, 08:50
  4. ايا من شكست خوردم؟
    توسط reza12 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 شهریور 89, 01:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.