با سلام دوست گرامی
داستانتون خوندم خیلی ناراحت شدم . دوستیهای بی هدف همین گونه به اتمام میرسند پسری که خانمی را بخواهد خیلی زود اقدام میکند و برای رسیدنش و هرگز کاری نمیکند که باعث رنجش خاطر او شود . مطمنا این اقا هم از اول قصد و نیت درستی نداشته است . حالتان را درک میکنم ولی همینکه حریم خصوصی تون حفظ کردید که باعث نشه پیش خدای خودتان سرافکنده نشوید به اندازه تمام دنیا می ارزد . پس ابدا افسوس گذشته را نخورید و در نزد خدایتان راز و نیایش کنید و طلب مغرفت نمایید اینها به شما ارامش میدهد . کاملا رابطه رو با اقا تمام کنید و خطتان را هم عوض کنید و ایمیل تان را هم عوض کنید زیرا کاملا به ضرر شما هست ادامه دادن این دوستی. تنها نباشید سرتان را مشغول کنید تا به دوباره به سمت او کشیده نشوید. و برای اینده خود درس عبرت بگیرید تنها شما نیستین از این اشتباهات مرتکب شده باشند کافی است سری به تاپیکها بزنید







علاقه مندی ها (Bookmarks)