سلام
همراهی عزیز درست میگه این اقا با مشکلات اقتصادی داره به خاطره خونواده دست پنجه نرم میکنه و بنظر من راستشو در مورد اون وام به شما نمیگه و علام میکنه من به مادرم وابستم و من به عنوان یک خانم شوهر داره باید بگم این مورد غیر قابل تحمل یعنی برای من که اینطوری و شما هم که عاشقش نشید و با تحصیلات و فکرهای که برای ایند دارید بهتر از این هم ممکن براتون بیاد پس عجله نکنید و بقول شیدای عزیز در 3 ماه اشنای تهمت از کجا اورد به شما گفت این دیگه خیلی نامردی








علاقه مندی ها (Bookmarks)