به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadi`00 نمایش پست ها
    چند بار یک عالمه مطلب نوشتم اما هر دفعه قبل از اینکه ارسال کنم از خودم پرسیدم که هدفت از گفتن این حرفا چیه و بعد همه اش رو پاک کردم .

    کاش جراتش رو داشتم وقتی که دیدم نمی تونم توی بازی زندگی درست بازی کنم لااقل از ادامه ی بازی منصرف بشم .
    می دونم که زنده بودنم با بدبختی یک نفر یا چند نفر دیگه همراهه اما من خیلی آدم جون دوستی هستم و نمی خوام از فرصتی که واسه ی زندگی کردن دارم بگذرم .

    تصمیم گرفتم که اکانتم رو نترکونم و همیشه اکانتم فعال باشه اما دیگه تا آخر عمرم اینجا نیام .
    اگر دوباره اینجا برگشتم یعنی خیلی آدم ضعیف و پستی هستم . البته شاید خیلی هاتون تا الآن هم به این نتیجه رسیده باشید .

    امیدوارم همتون توی زندگی تون موفق باشید .به خیلی هاتون به خاطر همدردی هایی که اینجا بام کردید مدیونم .
    دیگه نمی خوام باتون خداحافظی کنم چون خداحافظی هامم در اینجا دیگه تکراری شده .
    سلام
    آقای احمدی کسی که میاد اینجا و برای حل مشکلاتش( حتی شاید نشه اسمش رو گذاشت مشکل هم!!) تلاش میکنه رو هیچکس نمیگه آدم ضعیف!

    ولی کسی که نتونه برای حلش تلاش کنه و راحت ترین راه رو برای خلاصی از مشکلات دنیا (که همون نبودن! هست) پیش میگیره، آدم ضعیفی هست.

    پس به نظر من شما نه تنها ضعیف نیستی، بلکه خیلی هم با اراده هستید و مصمم برای شناخت خودتون و مشکلاتتون

    چرا ویپزگی های مثبتتون رو منفی جلوه میدید!

    همون تاپیک اعتقادات مذهبی شما به خیلی ها کمک میکنه. من که خودم به شخصه دنبالش میکردم. و کمکم میکرد. یه جاهایی حرف شما حرف من و شاید سایر دوستان هم بود. که فرشته یا دیگر دوستان که راهنمایی میکردن ما هم استفاده می بردیم.

    آقای احمدی شما میتونید هم برای خودتون و هم یه نفردیگه زندگی بسیار خوب و زیبایی بسازید.
    شما دارید به خودتون سخت میگیرید. یه خورده اگر تحملتون رو بالاتر ببرید همه چی درست میشه:)منظورم ادامه دادن تاپیک هاتون، و تبادل نظر با مخالفاتون!

    به هر حال همدردی مثل همیشه منتظر حضور شما خواهد بود، البته با همین نام کاربری!:rolleyes:


    راستی اگه همه تاپیک هاتون با یه نام کاربری بود، دوستان میتونستن بیشتر با شما وافکارتون آشنا بشن و کمک کنن.اگه دوست دارید میتونید لینک همه رو یه جا بذارید.

    با آرزوی موفقیت برای شما

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadi`00 نمایش پست ها
    چند بار یک عالمه مطلب نوشتم اما هر دفعه قبل از اینکه ارسال کنم از خودم پرسیدم که هدفت از گفتن این حرفا چیه و بعد همه اش رو پاک کردم .

    کاش جراتش رو داشتم وقتی که دیدم نمی تونم توی بازی زندگی درست بازی کنم لااقل از ادامه ی بازی منصرف بشم .
    می دونم که زنده بودنم با بدبختی یک نفر یا چند نفر دیگه همراهه اما من خیلی آدم جون دوستی هستم و نمی خوام از فرصتی که واسه ی زندگی کردن دارم بگذرم .

    تصمیم گرفتم که اکانتم رو نترکونم و همیشه اکانتم فعال باشه اما دیگه تا آخر عمرم اینجا نیام .
    اگر دوباره اینجا برگشتم یعنی خیلی آدم ضعیف و پستی هستم . البته شاید خیلی هاتون تا الآن هم به این نتیجه رسیده باشید .

    امیدوارم همتون توی زندگی تون موفق باشید .به خیلی هاتون به خاطر همدردی هایی که اینجا بام کردید مدیونم .
    دیگه نمی خوام باتون خداحافظی کنم چون خداحافظی هامم در اینجا دیگه تکراری شده .
    سلام
    آقای احمدی کسی که میاد اینجا و برای حل مشکلاتش( حتی شاید نشه اسمش رو گذاشت مشکل هم!!) تلاش میکنه رو هیچکس نمیگه آدم ضعیف!

    ولی کسی که نتونه برای حلش تلاش کنه و راحت ترین راه رو برای خلاصی از مشکلات دنیا (که همون نبودن! هست) پیش میگیره، آدم ضعیفی هست.

    پس به نظر من شما نه تنها ضعیف نیستی، بلکه خیلی هم با اراده هستید و مصمم برای شناخت خودتون و مشکلاتتون

    چرا ویپزگی های مثبتتون رو منفی جلوه میدید!

    همون تاپیک اعتقادات مذهبی شما به خیلی ها کمک میکنه. من که خودم به شخصه دنبالش میکردم. و کمکم میکرد. یه جاهایی حرف شما حرف من و شاید سایر دوستان هم بود. که فرشته یا دیگر دوستان که راهنمایی میکردن ما هم استفاده می بردیم.

    آقای احمدی شما میتونید هم برای خودتون و هم یه نفردیگه زندگی بسیار خوب و زیبایی بسازید.
    شما دارید به خودتون سخت میگیرید. یه خورده اگر تحملتون رو بالاتر ببرید همه چی درست میشه:)منظورم ادامه دادن تاپیک هاتون، و تبادل نظر با مخالفاتون!

    به هر حال همدردی مثل همیشه منتظر حضور شما خواهد بود، البته با همین نام کاربری!:rolleyes:


    راستی اگه همه تاپیک هاتون با یه نام کاربری بود، دوستان میتونستن بیشتر با شما وافکارتون آشنا بشن و کمک کنن.اگه دوست دارید میتونید لینک همه رو یه جا بذارید.

    با آرزوی موفقیت برای شما

    - - - Updated - - -

    ببخشید بخاطر خطاهای تایپی
    باز هم امکان ویرایش برای من نیست!
    مشکل من همچنان پابرجاست، و کسی کاری نمیکنه:(

    - - - Updated - - -

    ببخشید بخاطر خطاهای تایپی
    باز هم امکان ویرایش برای من نیست!
    مشکل من همچنان پابرجاست، و کسی کاری نمیکنه:(

  2. 6 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    ahmadi`00 (یکشنبه 09 تیر 92), faghat-KHODA (یکشنبه 09 تیر 92), بی دل (یکشنبه 09 تیر 92), بهار.زندگی (یکشنبه 09 تیر 92), باران بهاری11 (یکشنبه 09 تیر 92), دختر مهربون (یکشنبه 09 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روش نقشه کشی ساختمان با اتوکد-مهندسین معمار
    توسط siam در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 مهر 90, 09:03
  2. کسی میدونه این چه حسیه؟
    توسط sh_atk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 89, 04:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.