سلام
آقای احمدی کسی که میاد اینجا و برای حل مشکلاتش( حتی شاید نشه اسمش رو گذاشت مشکل هم!!) تلاش میکنه رو هیچکس نمیگه آدم ضعیف!
ولی کسی که نتونه برای حلش تلاش کنه و راحت ترین راه رو برای خلاصی از مشکلات دنیا (که همون نبودن! هست) پیش میگیره، آدم ضعیفی هست.
پس به نظر من شما نه تنها ضعیف نیستی، بلکه خیلی هم با اراده هستید و مصمم برای شناخت خودتون و مشکلاتتون
چرا ویپزگی های مثبتتون رو منفی جلوه میدید!
همون تاپیک اعتقادات مذهبی شما به خیلی ها کمک میکنه. من که خودم به شخصه دنبالش میکردم. و کمکم میکرد. یه جاهایی حرف شما حرف من و شاید سایر دوستان هم بود. که فرشته یا دیگر دوستان که راهنمایی میکردن ما هم استفاده می بردیم.
آقای احمدی شما میتونید هم برای خودتون و هم یه نفردیگه زندگی بسیار خوب و زیبایی بسازید.
شما دارید به خودتون سخت میگیرید. یه خورده اگر تحملتون رو بالاتر ببرید همه چی درست میشه:)منظورم ادامه دادن تاپیک هاتون، و تبادل نظر با مخالفاتون!
به هر حال همدردی مثل همیشه منتظر حضور شما خواهد بود، البته با همین نام کاربری!:rolleyes:
راستی اگه همه تاپیک هاتون با یه نام کاربری بود، دوستان میتونستن بیشتر با شما وافکارتون آشنا بشن و کمک کنن.اگه دوست دارید میتونید لینک همه رو یه جا بذارید.
با آرزوی موفقیت برای شما
- - - Updated - - -
سلام
آقای احمدی کسی که میاد اینجا و برای حل مشکلاتش( حتی شاید نشه اسمش رو گذاشت مشکل هم!!) تلاش میکنه رو هیچکس نمیگه آدم ضعیف!
ولی کسی که نتونه برای حلش تلاش کنه و راحت ترین راه رو برای خلاصی از مشکلات دنیا (که همون نبودن! هست) پیش میگیره، آدم ضعیفی هست.
پس به نظر من شما نه تنها ضعیف نیستی، بلکه خیلی هم با اراده هستید و مصمم برای شناخت خودتون و مشکلاتتون
چرا ویپزگی های مثبتتون رو منفی جلوه میدید!
همون تاپیک اعتقادات مذهبی شما به خیلی ها کمک میکنه. من که خودم به شخصه دنبالش میکردم. و کمکم میکرد. یه جاهایی حرف شما حرف من و شاید سایر دوستان هم بود. که فرشته یا دیگر دوستان که راهنمایی میکردن ما هم استفاده می بردیم.
آقای احمدی شما میتونید هم برای خودتون و هم یه نفردیگه زندگی بسیار خوب و زیبایی بسازید.
شما دارید به خودتون سخت میگیرید. یه خورده اگر تحملتون رو بالاتر ببرید همه چی درست میشه:)منظورم ادامه دادن تاپیک هاتون، و تبادل نظر با مخالفاتون!
به هر حال همدردی مثل همیشه منتظر حضور شما خواهد بود، البته با همین نام کاربری!:rolleyes:
راستی اگه همه تاپیک هاتون با یه نام کاربری بود، دوستان میتونستن بیشتر با شما وافکارتون آشنا بشن و کمک کنن.اگه دوست دارید میتونید لینک همه رو یه جا بذارید.
با آرزوی موفقیت برای شما
- - - Updated - - -
ببخشید بخاطر خطاهای تایپی
باز هم امکان ویرایش برای من نیست!
مشکل من همچنان پابرجاست، و کسی کاری نمیکنه:(
- - - Updated - - -
ببخشید بخاطر خطاهای تایپی
باز هم امکان ویرایش برای من نیست!
مشکل من همچنان پابرجاست، و کسی کاری نمیکنه:(









علاقه مندی ها (Bookmarks)