این آقا بیماری روانی دارد و پزشک هم تایید کرده است. درمان بیماری روانی کار آسانی نیست. صبر و تحمل زیادی لازم دارد. بعضی بیماری های روانی ماندگار هستند و با دارو فقط می توان عوارض و نشانه های بیماری را کنترل کرد. من سمینارهای ازدواج دکتر فرهنگ را شرکت کردم. ایشان می گفت با کسانی که بیماری اعصاب دارند نباید ازدواج کرد مگر اینکه پزشک تایید کند که شخص مورد نظر در مسیر بهبودی قرار گرفته است.تاکید هم می کرد با افرادی که بیماری شک دارند ازدواج نکنید چون بسیار سخت است. تازه زندگی با کسانی هم که در مسیر بهبودی هستند بسیار حساس است. چون هر استرسی برای آنها چند برابر فشار دارد و می تواند بیماری را شدت دهد. بنابراین این زندگی محدودیت هایش بیشتر از زندگی های عادی است و باید بسیار بیشتر از افراد عادی روی رفتارت دقت داشته باشی. با در نظر گرفتن این موارد باید با یک پزشک متخصص اعصاب هم مشورت کنی. حتما این کار را بکن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)