به نظرم بوی الکل توی بیمارستان نمیده مگر اینکه اتانول مصرف کرده باشه از این الکل سفیدا که به نظرم اشتباه متوجه شدید آخه معمولا کمتر کسی از این الکل ها میخوره چون توی داروخانه ها بصورت زیاد به کسی نمیدن (از این شیشه کوچیکاشو میدن )کسی که الکل مصرف کرده بستگی به شخصش داره بعضیا خیلی حرف میزنن حرفهای چرت و پرت بعضیا هم خیلی میخندن بعضی دیگه ساکت میشن و بعد از مدتی میخوابن خوابشونم خیلی عمیقه طوری که خرو پوف میکنن و به این راحتیا هم از خواب بیدار نمیشن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)