دوستان از راهنمایی همتون ممنونم
من با همسرم صحبت کردم و اایشون بالاخره قبول کرد اشتباه کرده و قول داد تکرار نمیشه
اما ایا میشه به این حرف مطمین بود؟
ایشون حتی میگه که از نظر عاطفه 95 درصد تامین بوده
راهکارهایی که به نظرتون میرسه که مشکل حل بشه چیه؟
به نظر شما چرا دلایل کار ایشون چی هست که من جلوشو بگیرم
همسرم اهل نماز و روزه هست و مدام افرادی را که به همسرشون خیانت میکنن رو نکوهش میکنه
واقعا نمیدونم چرا اینکارو کرده؟
هر شب کابوس میبینم که با یک نفر دیگست و اصلا پیامکهاش از ذهنم بیرون نمیره
راهکار بهبود زندگی ما چی هست به نظرتون
صحبتهای اقای فرهنگ رو گوش دادم، به نظرم خیلی خوب بود
قرار شده بریم پیش مشاور
دوستان اگه مشاور خوبی سراغ دارن بهم معرفی کنن








علاقه مندی ها (Bookmarks)