سنجاب جان این مشکل منم هست ... پسرای خیلی کمی تا حالا از من خواستگاری کردن و جالبه برام که با این که شرایطشون از نظر من ok بوده (پزشک متخصص و از خانواده خوب) همگی بدون استثنا بهم گفتن که اصلا فکر نمی کردن دختری تو Level من (همکار خودشون) بهشون ok بده، تازه جالبه بعد که ok نسبی می دم شک می کنن که نکنه کاسه ای زیر نیم کاسه است که بهشون ok دادم! و ترمز می زنن!!!!... حالا ما چه جوری باید به این آقایون اطلاع رسانی کنیم که بابا نترسین ما مهریونیم!!!:)








علاقه مندی ها (Bookmarks)