من که از این استادا تا حالا خیری ندیدم.آخرشم دانشجو خودش باید کار کنه.
استاد راهنما تنها نقش برجسته ش رو جلد پایان نامه ست
:p ............ به نظر من به دوستت بگو بره آموزش دانشگاه و مشکلش رو بگه و تمدید مدت تحصیل بگیره
. از همین فردام شروع کنه کم کم رو پایان نامه ش کار کنه
. بالاخره باید این کارو خودش انجام بده .
مگه اینکه رشته ش یه رشته ای باشه که بشه براش از تو انقلاب پایان نامه جور کرد
پیشنهاد وجه مالی به استاد (اگه وجهه استادی رو داشته باشه ) اصلا خوب نیست .
![]()







آخرشم دانشجو خودش باید کار کنه.
استاد راهنما تنها نقش برجسته ش رو جلد پایان نامه ست
:p ............ به نظر من به دوستت بگو بره آموزش دانشگاه و مشکلش رو بگه و تمدید مدت تحصیل بگیره
. از همین فردام شروع کنه کم کم رو پایان نامه ش کار کنه
. بالاخره باید این کارو خودش انجام بده .
مگه اینکه رشته ش یه رشته ای باشه که بشه براش از تو انقلاب پایان نامه جور کرد
پیشنهاد وجه مالی به استاد (اگه وجهه استادی رو داشته باشه ) اصلا خوب نیست .

علاقه مندی ها (Bookmarks)