سلام.
به نظرم ازدواج یه نیازه.تا زمانی که احساس نیاز نکنی ازدواج نمی تونه واست قدمی به سوی تعالی باشه.حس نیاز به ازدواج نباید با تحریک محیط ایجاد بشه.مثلا کسی که بخاطر ارضای میل جنسیش که از دیدن فیلمای ناجورداره از کنترلش خارج می شه تصمیم به ازدواج می گیره داره اشتباه می کنه.با ندیدن این فیلما بعد یه مدت فرد ارامش خودشوبه دست می اره ولی کسی که از درون به این نتیجه رسیده که می تونه بهترین وجوهشو تقسیم کنه تا ازدواج نکنه ارامشی که می خواد حاصل نمی شه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)