گاهی از خود بت می سازیم . و چنان به کردار و اندیشه و گفتار خود مطمئن می شویم و هرچه و هرکس موافق آن
نباشد را محکم رد می کنیم و به زیر می کشیم که گویی رستم دستان دیو را می افکند . غافل از آنکه یک وقتی ، یک
جایی ، سرمان به سنگ اشتباهاتمان می خورد و به خود می آییم که اشتباه کردیم !!!! و چون باورمان نمی شده
هرگز اشتباه کنیم و همیشه به خود مطمئن بوده ایم ، تاب تحمل پذیرش اشتباه را نداریم و وجودمان به تمامه در
نظرمان می شکند و سررشته زندگی از دست خارج می شود و روح و روان به تلاطم طوفان شدید یاس و اندوه گرفتار
می شود و ......... چنان می شود که می خواهیم نیست و نابود شویم ، شکستنمان را تاب تحمل نداریم ، حال آنکه
این هم فرصتی و لطفی است که به ما رو آورده تا با بینا شدن بر اشتباه ، بت وجودمان بشکند و رها شویم از اسارت
جمود و رکود ........ اما .......
مواظب باشیم که بت خود نشویم و اگر هستیم هرچه زودتر با دست خود آن را بشکنیم قبل از آنکه حوادث
بشکند که بیرحمانه می شکند و پر پر می شویم .








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)