دوستان متشکرم.(شروین- اثر رامشون -کامروا- فقط خدا-روز- مینوش - تهمتن - ایوب- شوکا و...)
ایوب عزیز از پاسخ خوبت متشکرم. منم مثل شما فکر میکردم و الان فکر میکنم ولی گاهی بد نیست
با نقد رفتار خودم و زیر ذره بین بردن رفتارم مخصوصا در این مورد که تقریبا با مشکل برخوردم تا اندازه ای خودم را اصلاح کنم و یا همانگونه مانند قبل عمل کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)