به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 53
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy

    نقل قول نوشته اصلی توسط آبان دخت نمایش پست ها
    سلام آقا ماهانخدا رو شکر که خانواده ها راضی هستن. این حس بد شما در واقع حس هیجانه.نگران نباش. طلسم روی شما سازگار نیست!!!!این چیزایی که شما تعریف کردی که سختی نیست. سختی ها در راهن!!!:p(قوی باش مرد!!! میخوای زندگی اداره کنی!!! اونم به بهترین شیوه!!!:))اینقدر عجله نکن. صبور باش 40 روز خیلی زود تموم میشه.تازه ماه روضون هم هست. انشا ا.. بعد ماه رمضون بساط خواستگاری و عقدکنون به راهه. حداقل 40 روز وقت دارید که خودتون رو بیشتر آماده مراسم و خرید و ... کنید.
    مشکل اینجاس که خانواده دختر صبر نمیکنن ... ://

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط آبان دخت نمایش پست ها
    سلام آقا ماهانخدا رو شکر که خانواده ها راضی هستن. این حس بد شما در واقع حس هیجانه.نگران نباش. طلسم روی شما سازگار نیست!!!!این چیزایی که شما تعریف کردی که سختی نیست. سختی ها در راهن!!!:p(قوی باش مرد!!! میخوای زندگی اداره کنی!!! اونم به بهترین شیوه!!!:))اینقدر عجله نکن. صبور باش 40 روز خیلی زود تموم میشه.تازه ماه روضون هم هست. انشا ا.. بعد ماه رمضون بساط خواستگاری و عقدکنون به راهه. حداقل 40 روز وقت دارید که خودتون رو بیشتر آماده مراسم و خرید و ... کنید.
    مشکل اینجاس که خانواده دختر صبر نمیکنن ... ://

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    تا باشه از این سختی هاااااااا!به این چیزا می گی سختی؟خدا کنه سختی نبینی و سختی زندگیت همیشه از جنس خواستگاری و بله برون و ... باشه.
    کاش زندگی واسه 1 روزم که شده بر وفق مرادمون میگذشت ...

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 بهمن 94 [ 13:54]
    تاریخ عضویت
    1392-4-01
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    2,929
    سطح
    33
    Points: 2,929, Level: 33
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    85

    تشکرشده 129 در 66 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام اقاماهان
    مشکل شمامشکل خاصی نیست شمابزرگش کردید
    شماهمه تلاشتون روکردیدعشقتون روثابت کردیدخانواده هاروراضی کردیدفقط مونده بله وبرون
    اگه جای من بودیدچیکارمیکردید؟دراینصو رت به خواسته خودتون مشکل نمی گفتید
    وقتی هردوخانواده راضی هستندشماودخترخانم هردوصبرکنیدعجله نداشته باشیدیه ماه دیرتریازودترمشکلی پیش نمیاره مهم این بودکه شماثابت کنیدعشق وعلاقتون واقعیه وشماواقعاخواستگاردخترخانو اده هستیدوقصددوستی ندارید
    خوشبخت باشید

  3. 2 کاربر از پست مفید matinalone تشکرکرده اند .

    mahan26 (پنجشنبه 06 تیر 92), شیدا. (پنجشنبه 06 تیر 92)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 21:27]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    ماهان الان مشکلت دقیقا چیه ؟
    مگه بعد از امتحانات قرار نیست عقد کنید ؟
    آیا خانوادت مخالفت جدی می کنن ؟ یا اینکه فقط می ترسوننت و میگن نمی تونی ؟
    اگه خونوادت مخالفتشون فقط بخاطر شرایط الانته که بایددخترخانومم باهات همدل و محکم باشه تاثابت کنین میتونین-ولی اگه با خانوم مخالفن کارت دراومده چون بااین زود رنجی خانوم در آینده بین زن و خانوادت گیر میکنی

  5. کاربر روبرو از پست مفید اشین تشکرکرده است .

    mahan26 (پنجشنبه 06 تیر 92)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon2008

    نقل قول نوشته اصلی توسط اشین نمایش پست ها
    اگه خونوادت مخالفتشون فقط بخاطر شرایط الانته که بایددخترخانومم باهات همدل و محکم باشه تاثابت کنین میتونین-ولی اگه با خانوم مخالفن کارت دراومده چون بااین زود رنجی خانوم در آینده بین زن و خانوادت گیر میکنی
    اصلا مخالفتی ندارن که این نباشه و یکی دیگه باشه و ....اصلا ..فقط میگن وضع مالی تو محکم تر کن !اما من میگم ما میتونیم با اینی که هست هم شرو کنیم !!!!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط اشین نمایش پست ها
    اگه خونوادت مخالفتشون فقط بخاطر شرایط الانته که بایددخترخانومم باهات همدل و محکم باشه تاثابت کنین میتونین-ولی اگه با خانوم مخالفن کارت دراومده چون بااین زود رنجی خانوم در آینده بین زن و خانوادت گیر میکنی
    اصلا مخالفتی ندارن که این نباشه و یکی دیگه باشه و ....اصلا ..فقط میگن وضع مالی تو محکم تر کن !اما من میگم ما میتونیم با اینی که هست هم شرو کنیم !!!!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط اشین نمایش پست ها
    اگه خونوادت مخالفتشون فقط بخاطر شرایط الانته که بایددخترخانومم باهات همدل و محکم باشه تاثابت کنین میتونین-ولی اگه با خانوم مخالفن کارت دراومده چون بااین زود رنجی خانوم در آینده بین زن و خانوادت گیر میکنی
    اصلا مخالفتی ندارن که این نباشه و یکی دیگه باشه و ....اصلا ..فقط میگن وضع مالی تو محکم تر کن !اما من میگم ما میتونیم با اینی که هست هم شرو کنیم !!!!

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Dead

    خیلییییییی سخته وقتی خانواده دختر راضی باشن اما خانواده من بگن اونا با ما سازگاری ندارن و نمیتونیم باهاشون وصلت کنیم

    - - - Updated - - -

    خیلییییییی سخته وقتی خانواده دختر راضی باشن اما خانواده من بگن اونا با ما سازگاری ندارن و نمیتونیم باهاشون وصلت کنیم

    - - - Updated - - -

    بدتر از همه این چیزا وقتیه که خودشم با لج و لجبازی بگه دیگه نمیخامت و همه چی تموم شده ...........این روزا خیلی واسم آزار دهنده س .........

  8. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    خیلییییییی سخته وقتی خانواده دختر راضی باشن اما خانواده من بگن اونا با ما سازگاری ندارن و نمیتونیم باهاشون وصلت کنیم

    - - - Updated - - -

    بدتر از همه این چیزا وقتیه که خودشم با لج و لجبازی بگه دیگه نمیخامت و همه چی تموم شده ...........این روزا خیلی واسم آزار دهنده س .........[/QUOTE]




    به نظر من از اون سختتربراي دختراينه كه شما دست روي دست گذاشتيدونميتونيد خانوادتونو راضي كنيد.
    اما خب من باحرفاي خودتون به اين نتيجه رسيدم.اما شايد مسائلي هست كه ما ازش بيخبريم.پس لطفا توضيح بديد.
    شما كه گفتيد خانوادتون به اين دختر راضين!وگفتيد مساله فقط شرايط ماليتونه.
    به نظر من از اول جريان اين خواستگاري رو مرور كنيد ببينيد كجاي كار مشكل داره.وبايد كجاشو درست كنيد.اگر دوست داشتيد همشو بنويسيد.از اول آشنايي تا الان.

  9. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    mahan26 (چهارشنبه 19 تیر 92)

  10. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    سلام ماهان عزیز
    باز چی شده ؟ ماجرا رو کامل توضیح بده .
    علت مخالفت خانوادت چیه ؟
    ناسازگار هستن یعنی چی ؟
    عکس العمل تو در مقابل خانوادت چی بود ؟
    حرفای خانوادت رو تو به دختر خانم منتقل کردی ؟

  11. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    mahan26 (چهارشنبه 19 تیر 92), شیدا. (چهارشنبه 19 تیر 92)

  12. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow

    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمان روشن نمایش پست ها
    خیلییییییی سخته وقتی خانواده دختر راضی باشن اما خانواده من بگن اونا با ما سازگاری ندارن و نمیتونیم باهاشون وصلت کنیم- - - updated - - -بدتر از همه این چیزا وقتیه که خودشم با لج و لجبازی بگه دیگه نمیخامت و همه چی تموم شده ...........این روزا خیلی واسم آزار دهنده س .........
    به نظر من از اون سختتربراي دختراينه كه شما دست روي دست گذاشتيدونميتونيد خانوادتونو راضي كنيد.اما خب من باحرفاي خودتون به اين نتيجه رسيدم.اما شايد مسائلي هست كه ما ازش بيخبريم.پس لطفا توضيح بديد.شما كه گفتيد خانوادتون به اين دختر راضين!وگفتيد مساله فقط شرايط ماليتونه.به نظر من از اول جريان اين خواستگاري رو مرور كنيد ببينيد كجاي كار مشكل داره.وبايد كجاشو درست كنيد.اگر دوست داشتيد همشو بنويسيد.از اول آشنايي تا الان.[/quote]درست میگید همه تقصیرا گردن منه . هم من هم خانواده م ... با دست خودم عشقمو فراری میدم!بار اول که رفتیم خاستگاری باباش گفت فعلا من دختر نمیدم - عمو اینام گفتن حالا برین تحقیقاتونو بکنین بعد تصمیم بگیرینبعد اون رفتن از محل کارم تحقیق کردن بعد امتحانای دانشگاه بازم رفتیم خونشون. ایندفه تا 50% قضیه حل شده بود باباش با عصبانیت گفتن دیگه تموم کنین دیروقته و همین حرف به مزاق خانواده من خوش نیومد و پاشدیم اومدیم.بعدا گفتن که دیگه نمیریم خونشون و باید فراموشش کنی !!!نمیدونم چیکار کنم اوضاع روحیم کاملا به هم ریخته !خیلی سخته وانا راضی باشن خانواده خودم بگن نه !علت مخالفتشونم فقط همینه که سطح خانواده اونا از ما پایینه و بهمون نمیخورن ...شما رو به خدا اینم شد دلیل؟همه شرایط ازدواجم دارم - شاغلم سربازیم تموم شده و فقط 1 سال از دانشگامون مونده که با هم همکلاسیمهمین همکلاس بودنمون بیشتر زجرم میده اگه نشه طاقت ندارم مثه غریبه ها باهام برخورد کنه!خودش گفته دیگه منو نمیخواد و میره عشق کسی میشه که لیاقتشو داشته باشه .......

    - - - Updated - - -

    الان تنها علت مخالفت ( بگم بهانه بهتره !!) الان تنها بهانه خانواده م اینه که خانواده اونا با ما همخونی ندارن و سطحشون از ما پایینه !!این چه دلیل و بهانه ایه آخه ......بخدا از دنیا سیر شدماین چند روز خیلی دارم عذاب میکشم ....و کسی هم نیست کمکی بکنه بهمونهرچی به خانواده م میگم این چه بهونه ایه میگن ما به فکر آیندتیم تو بچه ای نمیدونی و ....

  13. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    درست میگید همه تقصیرا گردن منه . هم من هم خانواده م ... با دست خودم عشقمو فراری میدم!بار اول که رفتیم خاستگاری باباش گفت فعلا من دختر نمیدم - عمو اینام گفتن حالا برین تحقیقاتونو بکنین بعد تصمیم بگیرینبعد اون رفتن از محل کارم تحقیق کردن بعد امتحانای دانشگاه بازم رفتیم خونشون. ایندفه تا 50% قضیه حل شده بود باباش با عصبانیت گفتن دیگه تموم کنین دیروقته و همین حرف به مزاق خانواده من خوش نیومد و پاشدیم اومدیم.بعدا گفتن که دیگه نمیریم خونشون و باید فراموشش کنی !!!نمیدونم چیکار کنم اوضاع روحیم کاملا به هم ریخته !خیلی سخته وانا راضی باشن خانواده خودم بگن نه !علت مخالفتشونم فقط همینه که سطح خانواده اونا از ما پایینه و بهمون نمیخورن ...شما رو به خدا اینم شد دلیل؟همه شرایط ازدواجم دارم - شاغلم سربازیم تموم شده و فقط 1 سال از دانشگامون مونده که با هم همکلاسیمهمین همکلاس بودنمون بیشتر زجرم میده اگه نشه طاقت ندارم مثه غریبه ها باهام برخورد کنه!خودش گفته دیگه منو نمیخواد و میره عشق کسی میشه که لیاقتشو داشته باشه .......

    - - - Updated - - -

    الان تنها علت مخالفت ( بگم بهانه بهتره !!) الان تنها بهانه خانواده م اینه که خانواده اونا با ما همخونی ندارن و سطحشون از ما پایینه !!این چه دلیل و بهانه ایه آخه ......بخدا از دنیا سیر شدماین چند روز خیلی دارم عذاب میکشم ....و کسی هم نیست کمکی بکنه بهمونهرچی به خانواده م میگم این چه بهونه ایه میگن ما به فکر آیندتیم تو بچه ای نمیدونی و ....[/QUOTE]

    خودتونم كمي به اين مساله رسيديد كه اونا ازتون پايينترن؟لطفا صادقانه جواب بديد.

  14. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    mahan26 (چهارشنبه 19 تیر 92)

  15. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مرداد 92 [ 13:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    71

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه اصلا ... !اونام مثه بقیه آدما ...اما نمیدونم چرا خانوادم ازشون خوششون نمیاد .....طرز حرف زدنشونو بهونه میکنن و طرز رفتارشون که عصبانی شد باباش و ...

    - - - Updated - - -

    هیشکی حمایتم نمی کنه و باهام موافق نیستن ....خود خانومم باهام قهر کرده و میگه دیگه همه چی تموم شده و خانواده های بهتری از تو واسم سر رو دست میشکنن ....اما به خدا من نمیخوام از دستم بره2 سال تموم هر روز هر دیقه از هم با خبر باشیم اونوقت آخرش ......شاید گفتن این حرف اینجا درست نباشه اما من از اون پسرا نیستم که 2/3 روز با یکی هستن بعد میرن دنبال یکی دیگه .... و اینکه واسه اولین بار نبود که دلبسته شدم اما این با قبلی فرق می کنه!!! . به همه بدی ها و خوبیام صبر کرده تا الان اما دیگه فک نکنم برگرده ....ازتون عاجزانه میخوام راهی بهم بگین که چیکار کنم برگرده و از این روزگار سیاهی بیام بیرون ..........

    - - - Updated - - -

    و سوالم از شما ؛ درسته الان که 2 سال تموم با هم بودیم و همه جا رفتیم با هم رفتیم به بهانه های واهی مارو از هم جدا کنن؟و اینکه استخاره تو ازدواج درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. کاربر روبرو از پست مفید mahan26 تشکرکرده است .

    roze sepid (پنجشنبه 20 تیر 92)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قلبم داره میترکه
    توسط بی _پناه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 95, 21:51
  2. میترسم هرگز ازدواج نکنم
    توسط lida afshari در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 تیر 92, 21:13
  3. از مریض بودن همسرم میترسم!
    توسط mehr-banoo در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 21:24
  4. از اینده میترسم
    توسط selin در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 فروردین 92, 13:12
  5. از رو برو شدن با خواهر شوهرم میترسم
    توسط aphd در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آبان 91, 11:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.