اتفاقاً باید ناز بکشی
تاپیک نازنین را که بهت لینکشو دادند را حتماً بخوان .
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
اتفاقاً باید ناز بکشی
تاپیک نازنین را که بهت لینکشو دادند را حتماً بخوان .
تشکرشده 69 در 20 پست
کاش اونم یک دهم من از مخش کار میکشید حتما میفهمید احساسمو.
منم اگه یه خورده از مخم کار میکشیدم می فهمیدم تو 6 ماه عشقی به وجود نمیاد. همش یه حس زودگذره، یه کنجکاوی. ده دوازده روز دیگه دادگاهه که معلوم نیست عاقبتم چیه من تو فکر زندگی عاشقانه ام. قبول کنید جز این نیست.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)