چند تا مطلب به نظرم رسید:
1. شما باید انتظاراتتون رو با تفاوت سنی بین خودتون هم مطابقت بدید.
2. نباید انتظار داشته باشید که ایشون به صورت مطلق همسر قبلی خودشونو فراموش کنن. مخصوصا اینکه نسبت فامیلی هم دارند. تنها کاری که می تونید بکنید اینه که مهارتتون رو برای تحمل این مساله افزایش بدید.
3. در مورد خسیس بودن، آیا شما درخواستی داشتید و ایشون ممانعت کردند یا اینکه انتظار دارید این قبیل کارها، مثلا رفتن به یک رستوران از طرف ایشون انجام بشه؟ (به نظرم ایشون به صورت منطقی (یک منطق مردانه) دلیلی برای شام و ناهار خوردن در بیرون از خانه ندارند، به هزار و یک دلیل. این شما هستید که باید اونو به عنوان یک نیاز شخصی مطرح کنید.)
هميشه براي يك قدم بيشتر، انرژي دارم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)