سلام دوست عزیز.از چی میترسی؟از اینکه بهت جواب رد بده؟از این میترسی که زندگیت ناموفق و خدایی نکرده به طلاق منتهی بشه؟
خب شما مثل مرد برو جلو.کار خلاف شرع نکردی.جواب ردم داد که داد از این ندانم کاری که بهتره.
اگه شما تو ازدواج با ذقت و صبر و بدون ایجاد همبستگی یک طرفه خواستگاری کنید و همه جوانب قبل و بعد ازدواج رو در نظر بگیرین مطمئنا موفق خواهید شد.لطفا تو خواستگاری دقت کنید و سوالهای مهمی که باید تو جلسه خواستگاری پرسیده بشه رو بپرسین و با صداقت جلو برین.اونموقع دیگه مشکلی بعد ازدواج پیش نمیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)