میخوای برش داری ببری سفره خونه ؟
خب تابلوئه با اون حرفایی که تو در مورد قلیون گفتی بنده خدا نگاه چپم نمی تونه بندازه :p
ببین به نظر من دیگه کار از این امتحان کردنا گذشته . تو تاکید بیشتری رو این بکنی که به قلیون حساسی ، خودش اگه اهلش باشه می کشه کنار. اونم میخواد زندگی کنه . نمیخواد بجنگه و از همه علایقش بگذره که !
به نظر من چند باری هر بار سه چهار ساعت برید بیرون و سوالاتت رو در قالبی که جوانه گفت بپرس. کلا باهاش حرف بزن. صحبت های هدفدار. ببین به چیا علاقه داره و از چیا بدش میاد . شخصیت کلیش دستت میاد این جوری.
من خودم به شخصه تو خونه نمی تونم سوال و جواب کنم .
یه جمع بندی کن که در مورد چیا قراره صحبت کنید . بعد هر بار یکی از موضوعات رو باز کن و در موردش حرف بزن.
حتی می تونی تلفن دختره رو بگیری و تلفنی ام گاهی صحبت کنی. اینجوری هربار منتظر نمیشی 5شنبه بشه تا با خانواده پاشید برید.
هرچی بیشتر برید قضیه جدی تر میشه . حواست باشه .
- - - Updated - - -
جوانه فک کن تو سفره خونه دختره یه نگاه مایل به قلیون بندازه
از اون سفره خونه اثری می مونه عایااا ؟ :p:p
- - - Updated - - -
موفق باشی. پستم با اون خط قرمزای پستت همزمان شد .
برو ایشالا که هرچی به صلاحته همون بشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)