سلم نیلوفرجان.
مرسی عزیرم از راهنماییت .اره خداروشکر،گوش شیطون کر داره یه کاری اگه خدابخواد،انشاالله جور میشه.منظورت اینه که من به مادرم بگم که با اون رابطه دارم !!!اخه چطوری بگم!!؟؟راهنماییم کن عزیزم.
ازت میخوام توی این ماه پربرکت سرسفره ی افطار واسه منو و عشقمم دعا کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)