به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    645
    سطح
    12
    Points: 645, Level: 12
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 202 در 91 پست

    Rep Power
    28
    Array
    ممنون از پاسختون جناب بی وفا( البته من در شما واقعا خصوصیت وفاداری رو دیدم!!!!!) من دوتا پست مدیر همدردی رو که برای دوستمون ایوب پاسخ دادن براتون می ارم . دوستمون روی خساست حساس هستند و بی وفا جان روی یه سری چیزهای دیگه. دوست من ایوب جان من تاپیک و پاسخهای شما و دوستان رو نخوندم فقط پستهای اقای مدیر همدردی رو خوندم. اما از دید من پست های مدیر مخصوصا دوم برای اقای بی وفا و بسیار برای خودم ( حتی) مفید هستند.( البته من موافقم که در عمل باید دید و صحت حرفهای طرفمون رو بررسی کرد. جناب بی وفا جان من خودم اخیرا یه کشف خوب کردم و اون این بود که متوجه شدم یه انسان کمال گرا هستم. تو این سایت خصوصیات این ادمها هست. احساس می کنم( فقط احساس می تونه درست نباشه) شما هم تا حدی اینگونه هستین. خوبه یه بررسی داشته باشین. یا اگه حدس من درست نبود لااقل خصوصیات شخصیتی خودتون و اینکه این ادمها از بودن با چه ادمهایی لدت می برن لااقل دستتون می اد( در هر حال ضرر نمی کنین) اینم این دوتا پست مدیر همدردی:
    با سلام
    به نظرم باید معیارها و ضرایب آنها برای ازدواج واقعی و اساسی تر باشه.
    خسیس بودن یک صفت هست.
    تعریفش از نظر هر کس فرق می کنه.
    البته کسی که اهل تبذیر و اسراف و بریز و بپاش و حال و حول باشه یه تعریفی می کنه.
    کسی که اهل قناعت، میانه روی و عقل معاش باشه یه تعریفه دیگه...

    شما اگر این چیزها که از این آقا دیدی به فکر فرو بردت معلوم که صفت خسیس بودن را برای طیف زیادی می توانی در نظر بگیری.


    به نظرم قبل از ازدواج این دیدگاهت را اصلاح کن.
    شما یه خانمی ، وقتی ازدواج کردی باید در مسائل مالی مقتصد و همراه و سازگار با همسرت باشی.
    اگر اینطور نباشی. ممکنه روز به روز توقعت از اینکه همسرت باید بدود و خرج کند و شما را راضی کند بیشتر می شود.
    و این پایانی نخواهد داشت.



    نکته: خیلی مستقیم انتظارات و خواسته هایت را به او بگو و بگو چه توقعی داری.
    بگو که باید با شیرینی دسته گل می آوردی.
    می گفتی باید هتلت می برد.
    و بگو که دوست داری راحت خرج کنه و از پس اندازو سرمایه گذاری و به فردا فکر کردن اصلا خوشت نمی آید
    اینطوری هر دو بهتر تصمیم خواهید گرفت
    و پست دوم
    با سلام
    این خیلی خوبه که قبل از ادواج چشممون را باز کنیم و روی خطوط قرمزمون متمرکز بشویم و شویی را انتخاب کنیم که رعایت حریم ما را بکند.

    و اما:
    این را هم بگویم. این توجهات برای خطوط قرمز هست. اما اگر خدایی نکرده حواستون نباشه و انتظارات زیاد یا ناصحیحی داشته باشیم، حتما بعد از ازدواج مشکل دار می شویم.
    اگر بر اساس دو تاپیکی که معرفی کرده اید دنبال معیار هستید، لازم هست تاپیکهای دیگر را هم بخوانید در آن صورت لیستی چند هزارتایی خواهید یافت که باید در همسرت آینده اتان بررسی کنید.
    به دیگر سخن:
    شما بعضی مهارتها را باید قبل از ازدواج کسب کنید.
    واقع بین بودن از این دست هست. مثلا شما هر همسری انتخاب کنید بعد از ازدواج حتما و حتما و حتما متوجه یک نقطه ضعف عمده در او خواهید شد. همانطور که او هم متوجه می شود.
    چون ما آدمها 20 نیستیم و ضعفهایی داریم.

    خلاصه:
    اینکه روی خساست حساسید و بررسی می کنید عالی هست. به شرط اینکه روی همه معیارهای اساسی این توجه را داشته باشید و از طرف توقع نداشته باشید که با این بررسی ها بعدا همسرتان نقطه ضعفی نخواهد داشت.
    گاهی ممکن است همسر شما نقطه ضعف کمی داشته باشد که در ازدواج با شما ، این ضعفها تشدید شود.

    لذا اگر مقالات انتخاب همسر ما را به دقت مطالعه کنید ، تک بعدی نخواهید شد. و به صورت همه جانبه ازدواج را خواهید دید
    قضاوت به عهده دوستمون اقای بی وفا( امیدوارم این نقل قولها بدردتون بخوره. برای من 100 در صد مفید هستن. )
    هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون

  2. 3 کاربر از پست مفید چنار تشکرکرده اند .

    sookoot (جمعه 28 تیر 92), فرهنگ 27 (شنبه 01 تیر 92), بی وفا (شنبه 01 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من تو آشنایی با خواستگارم مشکل دارم
    توسط kimia68 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مهر 94, 15:52
  2. راهنمایی تو خواستگای4(بهبود یافتن مشکلات)
    توسط بی وفا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 21:18
  3. راهنمایی می خوام تو خواستگاری2 (انجام صحبت ها و برگزاری مراسم نامزدی)
    توسط بی وفا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 12:46
  4. راهنمایی می خوام تو خواستگاری
    توسط بی وفا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 خرداد 92, 16:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.