سلام خوش آمديد عزيز
دليل بوجود آمدن احساس تماس يا رابطه هست كه كم كم به مرور زمان بوجود مياد نه در همان جلسه اول
شما بايد رو طرفتون شناخت پيدا كنيد تا بتونيد حس دوست داشتن يا نداشتن رو پيدا كنيد
تشکرشده 22 در 18 پست
سلام خوش آمديد عزيز
دليل بوجود آمدن احساس تماس يا رابطه هست كه كم كم به مرور زمان بوجود مياد نه در همان جلسه اول
شما بايد رو طرفتون شناخت پيدا كنيد تا بتونيد حس دوست داشتن يا نداشتن رو پيدا كنيد
bahare.tanha (سه شنبه 12 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)