سلام
اصلاً نگران ما نباش ، آشفتگی ترا به خوبی درک می کنیم و سعی می کنیم کمک کنیم که از آشفتگی بیرون بیایی
نگران اینکه پدر کاری که کرده را فراموش کند نباشید اتفاقا ًبهتره فراموش کند . ترس شما عامل دستپاچگی و ارسال امواج ضعف هست و
این برای پدرت خوب نیست چون باعث می شود حق به جانب شود . اما جرأت و قاطعیت در عین محبت و مدارا اثر مثبت دارد . ( منظور از
قاطعیت و جرأت ، خشونت نیست و منظور از مدارا انفعال نیست )
مادر به ترمیم رابطه با پدر بخصوص از نظر عاطفی ادامه دهد و خسته و ناامید نشود .
خواهر تدابیر امنیتی را داشته باشد در عین حال در برخورد با پدر احترام اورا داشته باشد و در عین جدیت و جرأتمندی باشد .
مراجعه مادر به سکستراپ هیچ اشکالی ندارد اما پدر هم نیاز دارد به مراجعه و البته شما فعلاً تمرکز از روی رابطه جنسی و مسائل جنسی او بردارید و از
نظر عاطفه و احترام او راپوشش دهید حتی اگر شما راپس بزند . در درون خود هم شما و هم مادرتان باید پذیرش پدر را پیدا کنید و الا عواطف و احترام شما
بخصوص مادر اجباری و مصنوعی بروز می کند و این اثر معکوس دارد . مشاوره حضوری رفتن برای همین است که کمک گرفته بشه رابطه به گونه ای ترمیم
و اصلاح بشه که با پذیرش همراه باشد .
مادر با صدای مشاور که صحبت می کند از موضوع اتفاقی که افتاه بیاید بیرون و روی رابطه با همسر تمرکز داشته باشد و بگوید می خواهم سهم خودم را
برای بهبو رابطه با شوهرم ایفا کنم و نیاز به کمک مشاوره ای دارم . اصلاً ذکری از موضوع خواهر و پدرتان نکنید . کلاً تمرکز را از روی اتفاقی که پیش اومده
بوده بردارید و فقط خواهر آنگونه که گفته شد مراقب خودش باشد .
.









علاقه مندی ها (Bookmarks)