من نظرم اینه که سیگار اینقدرا چیز مضری نیست که رادیو تلویزیون میگه! خیلی را میشناسم سالهاست سیگار میکشن و از من که تا حالا لب به سیگار نزدم خیلی سالم تر و سرحال ترن!

اون چیزی که تو سیگار بده جنبه اعتیاد و اسیریشه!


اولا خیلی فکر نکنید که سیگاری هستید دنیا به آخر رسیده و شما هم آدم فلان و بهمانی هستید!! فکر کنید یه عادت بده و به مرور زمان و نه یکمرتبه ای باید ترکش کنید!
الان شنیدم داروهایی اومده که حالت انزجار از سیگار در انسان ایجاد میکنه! با یکی از مراکز ترک اعتیاد یا پزشک مشورت کنید بد نیست!