عزیز دلم
فقط و فقط همدردی ...
یعنی نه مطلق بهش بگو درست می گی نه بهش بگو اشتباه می کنی
فقط بهش بگو : عزیزم درکت می کنم، آخ چقدر سخت، چقدر اذیت شدی ، می فهممت و از این کلمات استفاده کن تا بفهمه که تو می فهمیش
اگر چیزی نگی فکر می کنه دوستش نداری یا برات ارزشی نداره و فقط اونه که داره زحمت می کشه
و اگر فقط نظر خودتو بگی فکر می کنه که تو فکر می کنی اون هیچی نمی فهمه و تمام تصمیماتش اشتباهه و مدام می خواد دفاع کنه از خودش و به تو چیز می گه ...
فقط همدردی کن، و هم زمان اگر نوشیدنی (شربت خنک، فالوده حتی یک لیوان آب یخ) یا خوراکی ایی دوست داره براش بیار ( خیلی بهش تعارف نکن ) فقط بذار توی دیدش و یا حتی با مهربونی بده دستش، این باعث میشه آروم تر بشه و با ملایمت بیشتری صحبت کنه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)