چی شد که رفتی خونه مادرت؟
مگه نمیگی گفت دارم تمیزکاری میکنم کارم تموم شد در رو باز میکنم؟ شما که 2 ساعت منتظر بودی تا 2 روز مینشستی! نه واسه این که در رو که باز کرد بری تو و بعد هم به روی خودت نیاری!!!!
واسه اینکه سر در بیاری چرا این کار رو کرده؟؟؟ حرف حسابش چیه؟؟؟
داشته کاری میکرده یا کسی تو خونه بوده...چه پنهون کاری بوده که شما نباید میدیدی؟
اگه فقط نیتش بیرون کردن شما بوده که چرا این کارو بکنه؟؟؟ ساکت رو میذاشت دم در و میگفت برو...نه اینکه این کارو بکنه که شما خودت بذاری بری و بعدا هم نتونی ثابت کنی که چرا رفتی؟؟؟
اگه اشتباه برداشت کردم و نظر دادم عذر میخوام. خودت دقیق بگو چی شد که رفتی خونه مادرت؟ الان چه تصمیمی گرفتی و چرا؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)