کاش با یه وکیل مشورت کنی ولی به نظر من مهریه رو بذار اجرا فکر کنم قسط بندی می کنند که اونم یه کمک خرجه... محکو و قوی باش به نظر من خودت به تنهایی می تونی بهترین پیشرفتها رو داشته باشی خدا بهت صبر بده... ولی حتما از یه وکیل مشاوره بگیر...
- - - Updated - - -
کاش با یه وکیل مشورت کنی ولی به نظر من مهریه رو بذار اجرا فکر کنم قسط بندی می کنند که اونم یه کمک خرجه... محکو و قوی باش به نظر من خودت به تنهایی می تونی بهترین پیشرفتها رو داشته باشی خدا بهت صبر بده... ولی حتما از یه وکیل مشاوره بگیر...








علاقه مندی ها (Bookmarks)