خواهرت با پدرت حرف بزند و احترامش را داشته باشد و شما و مادرتان از ذهنش سم زدایی کنید . به او بگویید به پدرت احترام بگذار و مطمئن باش مادر
تلاش میکنه رابطه بینشون اصلاح بشه تاپدر احساس تنهایی و سرخوردگی نکنه . مادر به او بگه که مشکل از راببه مابوده و اصلاح میشه و حل
میشه و تو نگران نباش و با پدرت طوری رفتار کن انگار هیچ اتفاقی نیافتاده .
خواهرت باید ذهنش دور بشه و با پدر به گونه ای که هم جدی باشد هم احترام داشته باشدرفتار کند . خواهر را نزدمشاور ببرید که اگر اثر آسیب زای روحی
گرفته ، برطرف شود
خواهرت همچنان درب اتاق را برای آرامش خودش و بستر زدایی جهت عدم تکرار مسئله ، وقتی می خوابدقفل کند .









علاقه مندی ها (Bookmarks)