به همه خصوصا طرفداران آقای روحانی تبریک میگم .
![]()
![]()
ما بیشماریم
![]()
تشکرشده 390 در 142 پست
به همه خصوصا طرفداران آقای روحانی تبریک میگم .
![]()
![]()
ما بیشماریم
![]()
کسی حرف منو انگار نمیفهمه
مرده زنده،خواب و بیدار نمی فهمه
کسی تنهاییمو از من نمی دزده
درد ما رو در و دیوار نمیفهمه
واسه تنهایی خودم دلم میسوزه
قلب امروزی من خالی تر از دیروزه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)