من زن هستم و مادر هم هستم و افتخار میکنم که زن هستم چون فقط بهشت زیر پای مادران هست و بس.
و از جنسیت خودم خیلی راضی هستم و خدارا شاکرم
تشکرشده 10 در 5 پست
من زن هستم و مادر هم هستم و افتخار میکنم که زن هستم چون فقط بهشت زیر پای مادران هست و بس.
و از جنسیت خودم خیلی راضی هستم و خدارا شاکرم
[size=large][size=large]
هر گز ندیدم بر لبی لبخنند زیبای تورا ،[/size] هر گز نمیگیرد کسی در قلب من جای تو را
زندگی گر هزار باره بور ، بار دیگر تو ، بار دیگر تو[/size]
نازنین 20 (یکشنبه 24 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)