سلام
بسیار خوشحالم که مادرتان پذیرش خوبی نشان داده و تصمیم گرفته به راهکارها عمل کند . سکوتش نیز در مقابل سئوال پدر خوب بوده .
به هیچ وجه حرفهایی که زدید را به مادر منتقل نکنید . بسیار کار خوبی کردید که تصمیم گرفتیداول مشورت بگیرید ، این یعنی کنترل هیجان به خرج
دادید و بسیار عالی هست . لطفا شما هم روی خوتان متمرکز شوید و به راهنمایی مدیر به خودتون برگردید و توجه کنید که نیاز هست روی خودکار کنید . باز
هم همینگونه مراقب باشید که سرخود به مادرتان مشورت ندهید ، چون به خاطر درگیر شدن احساساتتان راهنمایی اشتباه احتمالش بسیار زیاد
هست .
مادر همچنان به توجه خود به پدر ادامه دهد . توجه مادرتان به همسرش ، فقط به خوابیدن کنار او خلاصه نمی شود .
این رفتارها از پدر قابل انتظار بوده و هست ، مادر نیاز هست که یک سویه ادامه دهد و ناراحت پس زدنهای او نباشد . در خصوص سئوال از قفل شدن درب
توسط خواهر اگر بار دیگر پرسید چرا او درب را می بندد ، مادر بگوید که اتاقش هست و اختیارش را دارد و بزرگ شده و مستقل هست و اشکالی دارد
درب اتاق خودش را ببندد ؟ اگر ما دوتا که زن و شوهریم درب اتاقمان را ببندیم باید دخترم برایش سئوال شود و اعتراض کند و بپرسد ؟ بهتره طبیعی
برخورد کنیم و به استقلالش احترام بگذاریم .
مهم هست که مادر در کنار اینکه شبها نزد او می خوابد بقیه راهکارها را هم انجام دهد و تا می تواند روشهای خلاقانه برای نزدیک شدن به پدر
به کار بگیرد .
باز هم تکرار می کنم که نیاز به دقت ، مطالعه و خلاقیت و وقت گذاری و خسته و ناامید نشدن برای در پیش گرفتن رفتارهای عاطفی با پدر و در
کل اصلاح رابطه هست .
مشاوره حضوری نیز برای آموختن مهارتها مهم هست . موضوع مراجعه به مشاوره نیز اصلاح رابطه بین مادر و پدر باشد نه موضوع خواهرت .
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)