به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 106

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    سلام

    بسیار خوشحالم که مادرتان پذیرش خوبی نشان داده و تصمیم گرفته به راهکارها عمل کند . سکوتش نیز در مقابل سئوال پدر خوب بوده .


    به هیچ وجه حرفهایی که زدید را به مادر منتقل نکنید . بسیار کار خوبی کردید که تصمیم گرفتیداول مشورت بگیرید ، این یعنی کنترل هیجان به خرج

    دادید و بسیار عالی هست . لطفا شما هم روی خوتان متمرکز شوید و به راهنمایی مدیر به خودتون برگردید و توجه کنید که نیاز هست روی خودکار کنید . باز

    هم همینگونه مراقب باشید که سرخود به مادرتان مشورت ندهید ، چون به خاطر درگیر شدن احساساتتان راهنمایی اشتباه احتمالش بسیار زیاد

    هست .

    مادر همچنان به توجه خود به پدر ادامه دهد . توجه مادرتان به همسرش ، فقط به خوابیدن کنار او خلاصه نمی شود .

    این رفتارها از پدر قابل انتظار بوده و هست ، مادر نیاز هست که یک سویه ادامه دهد و ناراحت پس زدنهای او نباشد . در خصوص سئوال از قفل شدن درب

    توسط خواهر اگر بار دیگر پرسید چرا او درب را می بندد ، مادر بگوید که اتاقش هست و اختیارش را دارد و بزرگ شده و مستقل هست و اشکالی دارد

    درب اتاق خودش را ببندد ؟ اگر ما دوتا که زن و شوهریم درب اتاقمان را ببندیم باید دخترم برایش سئوال شود و اعتراض کند و بپرسد ؟ بهتره طبیعی

    برخورد کنیم و به استقلالش احترام بگذاریم .

    مهم هست که مادر در کنار اینکه شبها نزد او می خوابد بقیه راهکارها را هم انجام دهد و تا می تواند روشهای خلاقانه برای نزدیک شدن به پدر

    به کار بگیرد .

    باز هم تکرار می کنم که نیاز به دقت ، مطالعه و خلاقیت و وقت گذاری و خسته و ناامید نشدن برای در پیش گرفتن رفتارهای عاطفی با پدر و در

    کل اصلاح رابطه هست .

    مشاوره حضوری نیز برای آموختن مهارتها مهم هست . موضوع مراجعه به مشاوره نیز اصلاح رابطه بین مادر و پدر باشد نه موضوع خواهرت .


    موفق باشید





  2. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), اشنای قدیمی (سه شنبه 19 شهریور 92), باران بهاری11 (سه شنبه 08 مرداد 92), دلنشین (پنجشنبه 30 خرداد 92), رویای آرامش (دوشنبه 27 خرداد 92), شیدا. (سه شنبه 28 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 تیر 93, 07:33
  2. تصور می کنم شایدهمسرم من را نمیخواهد( آیا ممکنه اینطور باشه ؟)
    توسط نفس65 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 اسفند 92, 10:52
  3. همسرم با اونی که تصور میکردم خیلی فرق داره....
    توسط آسمونی ها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 19:33
  4. تصورات غلط در ابتدای آشنایی و زندگی
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 اردیبهشت 88, 15:14
  5. تصورات غلط در ابتدای آشنایی
    توسط erfan25 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 مهر 87, 12:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.