ستاره جونم من هرگز این کا رو نمی کردم چون برای خودم ارزش قائلم و حتی اگه زشت چاق و بی ریخت باشم قدر خودم رو می دونم و سعی می کردم با رفتار خوب و متین و موفقیت تو درسهام توجه اطرافیانم رو به خصوصیات خوبم جلب کنم...
و در مورد سوال دومت هم به کسی که این طوری زنگ بزنه احساس می کنم یه آدم سبک و بی فکر که عین بچه ها رفتار می کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)