سلام من دختری 20 ساله هستم به تازگی خواستگاری برایم امده که فکر می کنم خوب باشه چون از هر لحاظ هم کفو هستیم.تنها چیزی که من رو دلسرد کرده و دودلم این هست که چهره و قیافه ی او با مرد ارزو هایم فرق می کند و می ترسم اگر چنین خوانواده ای را رد کنم دیگر خواستگاری که شرایط مطلوبی داشته باشد را پیدا نکنم .از شما می خواستم کمکم کنید و بگویید چه راه حلی بهتر ات .او را رد کنم و به انتظار یک خواستگاری باشم که روزی مرد رویاهایم باشد یا نه ؟