سلام عزیزم
به نظرم حالا که این اتفاق افتاده بهتره توام بعد از این دیگه همه چیز رو دودستی به شوهرت ندی
به هر حال کاری است که شده و هرچقدر هم بشینی باهاش صحبت کنی و یا هرکار دیگه ، به نظرم چیزی درست نمیشه
پس سعی کن بعد از این هر چی درآمد و ... داشتی بدون اینکه شوهرت بفهمه واسه خودت پس انداز کنی
یک خانوم همیشه و در هر شرایطی باید برای خودش پس انداز داشته باشه چون تو آینده مشخص نیست که چه اتفاقاتی قراره بیافته
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)