امروز خودت میدونی که چی شد...چقدر فاصله کمه بین خنده و گریه...چرا اونجوری شد؟چی اشتباه بود؟...من همیشه میگم تو مثل یک پدری مثل یک مادری مثل یک دوستی که هرگزززز زیر حرفش نمیزنه...دلم به این خوشه که تو هرررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررگزز ززززززززززززززززززززززززز زز زیر قولت نمیزنی...میدونی که امروز آرزومو آوردی جلو چشمم؟نمیدونم شایدم آرزوم نبود شایدم دارم اشتباه میکنم مثل جودی آبوت....حتی گریمم نمیگیره...من به تو ایمان دارم تو هیچ کار اشتباهی انجام نمیدی
دوستت دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)