حق هم داری که نتونی بگی مذهبی هستم چون اینا اسمش نه مذهبه نه غیرت ...
غیرت ینی بتونی مثل کوه در برابر مشکلات پشت خانمت وایسی ، ینی نذاری تو زندگیش احساس کمبود بکنه ینی حسادت خانمتو نسبت به بقیه خانم ها ایجاد نکنی و ...
پیشنهاد میکنم با زنی ازدواج کنین که اونقدر درک و شعور داشته باشه که بدونه حد روابط چجوریه و چه نوع لباسی برای چه جایی مناسبه و پیشنهادم برای شما اینه که کمی دیدتون رو نسبت به زن زندگیتون تغییر بدین ... با این تفکر یک زن تو زندگیش فقط احساس اسارت خواهد کرد و بس








علاقه مندی ها (Bookmarks)